Skip to main content
Beantwoord

Facturen nodig van 2021

• February 12, 2022
  • 7 reacties
  • 65 keer bekeken

Hoi, ik heb mijn facturen nodig van 2021. Ik zie ze niet meer in mijn kpn id.Kunt u het naar mijn email versturen? Het is urgent nodig. Dankjewel! OF

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom bij ons op het forum @Fuioreta. In MijnKPN kan je de laatste 12 facturen vinden, als je het abonnement daar aan hebt gekoppeld. In de app van MijnKPN kan je de laatste 20 facturen vinden. Alle facturen van 2021 kan je daar zelf vinden :slight_smile:  

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 14, 2022

Welkom bij ons op het forum @Fuioreta. In MijnKPN kan je de laatste 12 facturen vinden, als je het abonnement daar aan hebt gekoppeld. In de app van MijnKPN kan je de laatste 20 facturen vinden. Alle facturen van 2021 kan je daar zelf vinden :slight_smile:  

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 14, 2022

Beste Jasper, bedankt voor je antwoord.  Ik heb de rekening gecontroleerd, maar ik kan geen factuur vinden.  Let op ik ben geen klant meer, kan dit de reden zijn?  Ik heb een screenshot van mijn KPN-account toegevoegd, ter referentie.

Jasper van KPN
Moderator

Ah, een opgezegd abonnement kan inderdaad niet meer gekoppeld worden. Uit je bericht begreep ik niet dat het om een opgezegd abonnement ging. Gaat het dan om een mobiel of thuis abonnement? En zou je jouw forumprofiel volledig kunnen invullen? Dan kan ik kijken of ik de facturen wel kan vinden.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 15, 2022

Bedankt voor het sturen van de facturen. Het was een thuis abonnement. Ik heb mijn forumprofiel bijgewerkt.  Ik heb de facturen nodig voor 2021. bedankt!

Jasper van KPN
Moderator

Merci, ik heb de facturen van 2021 net naar je gestuurd. Heb je ze ontvangen?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 16, 2022

Ja, dankjewel! 😊

hartelijke groeten.

Jasper van KPN
Moderator

Graag gedaan @Fuioreta! Als we nog iets anders voor je kunnen doen dan weet je ons te vinden.