Skip to main content
Beantwoord

Factuur te hoog en ook nog geen korting op televisie

• July 20, 2022
  • 4 reacties
  • 28 keer bekeken

Hallo KPN,

Net mobiel afgesloten en vandaag gekregen. Overzetten van het nummer e.d. ging goed. Nu zie ik in de brief dat het maandbedrag opeens €5 hoger is. Dat is raar, hoe komt dat?

Verder kon ik nog korting krijgen op televisie,  ik heb geen info gekregen hoe ik dit kan instellen, hoe kan ik dat doen? 

Beste antwoord door DennisA78

Als je korting dient te krijgen omdat je thuis en mobiel combineert, maar dit niet automatisch goed is gegaan, kun je dit hier controleren en rechtzetten.

Bellen doe je naar 0800 0402

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • July 20, 2022

Even bellen met de klantenservice,  zij moeten hoogstwaarschijnlijk je producten koppelen,  compleet maken. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 20, 2022

Bedankt, wat is het nummer?

Belde een 0800 nummer maar die was niet meer in gebruik.

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • July 20, 2022

U kunt entertainmentkorting krijgen. Dan moet u wel een entertainmentpakket hebben bij KPN. Bijvoorbeeld Netflix of Spotify. Als u dat niet heeft, dan krijgt u die korting ook niet. 

DennisA78
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+11
  • KPN Monteur
  • Antwoord
  • July 20, 2022

Als je korting dient te krijgen omdat je thuis en mobiel combineert, maar dit niet automatisch goed is gegaan, kun je dit hier controleren en rechtzetten.

Bellen doe je naar 0800 0402