Skip to main content
Beantwoord

Factuurbedrag mobiele abonnement wijkt af van getoonde maandbedrag in de MijnKPN app

• February 4, 2026
  • 2 reacties
  • 22 keer bekeken

mijn mobiele abonnement is bij mijnkpan app €8.50 euro en op factuur wat ik ook betaal is €13.50 qaarom wastom betaal ik teveel?

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Q.m, welkom bij onze community en mijn dank aan Michel voor zijn hulp. 

Ik ben ook benieuwd hoe dit zit. Zou je hier een screenshot van je factuur willen plaatsen en de specificatie? Dit uiteraard zonder je persoonlijke gegevens. Dan denken we graag mee. 

2 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Q.m 

Welkom op de community van KPN.

KPN heeft géén particulieren mobiele abonnementen van 8,50 euro.
Het KPN mobiele abonnement met 0 GB aan data en onbeperkt bellen/sms’en kost bij een 1 jarig contract 13,50 euro (in combinatie met combi-korting), dus waarschijnlijk heb je dit abonnement afgesloten bij KPN.

Dit alles kun je terug vinden in het contract en het prijsoverzicht dat KPN jouw per mail heeft toegestuurd, nadat je het abonnement had afgesloten.
Raadpleeg deze, en controleer wat daar precies op staat en waar je recht op hebt.

Het enige abonnement wat bij KPN 8,50 kost (inclusief combi-korting) is het Kids Sim abonnement met een contract van 2 jaar.
Dit abonnement is voor kinderen tot 12 jaar.

Ik kan niet opmaken uit jouw vraag, of het toevallig over het Kids Sim abonnement gaat.
Zou je daar nog even antwoord op willen geven.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 5, 2026

Hi ​@Q.m, welkom bij onze community en mijn dank aan Michel voor zijn hulp. 

Ik ben ook benieuwd hoe dit zit. Zou je hier een screenshot van je factuur willen plaatsen en de specificatie? Dit uiteraard zonder je persoonlijke gegevens. Dan denken we graag mee.