Skip to main content
Vraag

Hoe krijg ik garantiebewijs van PlayStation 5?

• May 2, 2026
  • 3 reacties
  • 35 keer bekeken

Dag,

Ik heb zojuist de playstation 5 ontvangen, maar hierbij heb ik geen garantiebewijs ontvangen. Kunnen jullie ervoor zorgen dat deze wordt nagestuurd. En hoe kan ik contact komen met kpn via email. 

Groeten leon

3 reacties

Stephan.z
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • May 2, 2026

Kijk even in deze topic:

Flitsend
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • May 2, 2026

Hiervoor kun je telefonisch contact opnemen met de logistieke partner. Zij zijn op werkdagen van 9.00 tot 19.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief). (Met dank aan ​@Noordzee)

KPN heeft geen email adres. De contactmogelijkheden zijn telefonisch op 0800-0402, via X of Facebook, in de winkel of met AI assistent Dot op de website. 

De contactopties kun je hier vinden. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 2, 2026

Bedankt voor de reacties.

Volgens mij heb ik een overeenkomst met kpn en niet met de logistieke partner. Dus ga ik ervanuit dat kpn dit voor mij regelt. 

Flitsend
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+8
  • Slimmerik
  • May 2, 2026

@Leont88 Dan moet je KPN bellen en bellen zij de logistieke partner voor je. Dat de garantie en verzending via de logistieke partner verloopt staat ook in de actievoorwaarden. Sneller is zelf bellen naar de logistieke partner. 

1. Je hebt garantie op jouw welkomstcadeau. Bij jouw cadeau ontvang je ook een brief met daarin meer informatie over deze garantie. Bewaar deze brief goed! Garantiebewijs kwijtgeraakt? Neem dan contact op met onze partner, zij zijn op werkdagen van 9.00 tot 18.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief). De kopie is tot een jaar na de verzending aan te vragen. 

bron: Welkomstcadeau: veelgestelde vragen | KPN Community