Skip to main content
Vraag

Ik ben gebeld met een aanbieding voor Odido klanten? Is dit legitiem?

• February 17, 2026
  • 3 reacties
  • 0 keer bekeken

Hallo allen,

Zojuist gebeld door KPN(?). Ze deden mij een aanbod om over te stappen en gaven aan omdat ik bij Odido zit ze mij mogen uitkopen daar en mij goedkoper abonnement mogen aanbieden ivm het datalek.

Nu door het datalek ben ik wat huiverig. Kan iemand mij vertellen of dit nummer legitiem is? Ik kan er op internet niet echt iets over vinden. Alvast bedankt.

Het nummer: +31332070298

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 17, 2026

Hallo ​@Jessica2102 ,

Dat nummer is niet van KPN. Dus kijk uit met wat je doet. Wil je een abonnement bij KPN?, dan kun je beter zelf contact opnemen met KPN. 

Deze nummers gebruiken wij om jou te bellen

Hier vind je onze telefoonnummers

bron:

https://www.kpn.com/service/veelgebruikte-telefoonnummers-kpn

Wil je persoonlijk contact met KPN?

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: Instagram, Facebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • February 17, 2026

'’omdat ik bij Odido zit ze mij mogen uitkopen daar en mij goedkoper abonnement mogen aanbieden ivm het datalek.'’

Dit is complete onzin. KPN gaat en zal het abonnement bij Odido niet uitkopen of wat dan ook. Waarom zouden ze? Je bent hoe dan ook niet gebeld door KPN! 

Jocola
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • February 17, 2026

​@Jessica2102 gewoon even de KPN website bezoeken en je postocde en huisnummer invullen en kijken wat KPN je te bieden heeft en het voor je een overstap waard is. Â