Skip to main content
Vraag

Geen bevestiging of eindfactuur ontvangen na overstap van KPN naar Ziggo

• June 26, 2026
  • 4 reacties
  • 43 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik ben per 19 juni overgestapt naar Ziggo. Zij hebben de overstap geregeld. Volgens hun is dit allemaal goed gegaan. Maar ik heb van KPN geen mail of eindfactuur ontvangen. Is dit dan wel goed doorgekomen?

4 reacties

JanD
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+19
  • Wijsgeer
  • June 26, 2026

Beste ​@Agh4life heb je de overstap gedaan n.a.v. de mail over de nieuwe voorwaarden?

Dan moet je een mail over de overstap hebben gehad op het moment dat je je bij Ziggo aanmeldde.

KIjk anders ook eens in MijnKPN,daar moet ook e.e.a. staan over het stoppen van het abo.

De factuur c.q. facturen komen nog, je bent pas een paar dagen geleden overgestapt.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • June 26, 2026

Beste ​@Agh4life heb je de overstap gedaan n.a.v. de mail over de nieuwe voorwaarden?

Dan moet je een mail over de overstap hebben gehad op het moment dat je je bij Ziggo aanmeldde.

KIjk anders ook eens in MijnKPN,daar moet ook e.e.a. staan over het stoppen van het abo.

De factuur c.q. facturen komen nog, je bent pas een paar dagen geleden overgestapt.

Ik heb een mail gehad van KPN. Maar daarna ook een mail waarin staat dat het geannuleerd werd.  Ziggo had het per ongeluk 2x aangevraagd dus is er 1 geannuleerd. Ik denk zelf dat het daar dus mis is gegaan. Bij mijn KPN staat niks over een opzegging. Het mobiele nummer en de extra's zijn al wel stopgezet. Die heb ik zelf opgezegd 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Agh4life, uiteraard is het jammer om te lezen dat je KPN gaat verlaten. Als je nog geen bevestiging gehad hebt van de opzegging en je ook niets in MijnKPN vindt over een opzegging dan gaat er inderdaad nu iets niet helemaal goed met het overstapverzoek vanuit Ziggo. 

Je geeft aan dat het vanuit Ziggo tweemaal is ingediend? Dan zou ik toch adviseren om contact op te nemen met Ziggo over het overstapverzoek. Als nieuwe provider moeten zij namelijk de opzegging doorgeven op de juiste manier met de juiste gegevens. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • June 30, 2026

Ik heb al contact gehad met Ziggo en zij zeggen dat ze het hebben aangevraagd en dat ik met vragen erover bij KPN moet zijn.

Het is 2 keer aangevraagd en 1 keer geannuleerd. Maar ik heb dus maar van 1 keer bericht gehad en een week later dat het dus geannuleerd is. Bij mijn KPN staat de einddatum ook nog gewoon op april 2027. En ik heb ook geen retourdooa ontvangen om de spullen terug te sturen