Ik heb er geen behoefte aan te zien welke problemen anderen met hun KPN factur hebben, ik ga de berichten van anderen dan ook niet lezen.
Meermaals heeft men mij veel te veel berekend. De fout werd door KPN ontdekt en toegegeven, en ik had daarmee recht op compensatie (teruggave van bedragen).
PROBLEEM: Daar compensatie nooit meteen wordt overgemaakt, maar men deze met de opvolgende factuur wenst te verrekenen (slecht systeem), moet ik - moet de klant - steeds weken wachten op de nieuwe factuur, om te kunnen vaststellen of de verrekening wel of niet, en wanneer wel, of de compensatie juist werd uitgevoerd. Heel lastig voor de klant en niet echt klantvriendelijk.
Ik stelde echter 2 x vast dat de compensatie niet geheel juist was uitgevoerd. Men is nog heden bezig met het juist uitrekenen van de compensatie.
Facturen onjuist, compensatie onjuist… Dit verdient geen schoonheidprijs.
Verder:
De KPN klant (ik ben pas klant sinds 10.10.2024) krijgt keurig zijn factuur per mail, maar deze factuur bestaat uit een totaalbedrag en wordt niet gesplitst in diverse kosten. Ook op ‘Mijn KPN’ vind ik geen gedetailleerde facturen.
Moet ik zelf in mijn contract gaan kijken waar mijn factuur uit is opgebouwd? Dat kan ik mij niet voorstellen!