Skip to main content
Vraag

Geen garantiebewijs gekregen voor de JBL Partybox 310

• April 29, 2026
  • 4 reacties
  • 47 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo, 

Ik heb afgelopen week de JBL PartyBox 310 binnen gekregen vanwege de actie bij KPN.

Garantiebewijs zou meegeleverd worden in de doos maar helaas geen garantiebewijs in de doos.

Ik heb dezelfde dag met de KPN klantenservice gebeld en de medewerker heeft mij doorverwezen naar sidekix, daar hetzelfde verhaal verteld en ze zouden gaan kijken of ze het konden naleveren. Vandaag terug gebeld en blijkt niet mogelijk, ik zou zelf contact op moeten nemen met JBL aangezien het direct vanuit daar geleverd wordt.

Nou, vandaag contact gehad met JBL maar zeggen niks te kunnen betekenen omdat de oorspronkelijke koper hiervoor contact op moet nemen, klinkt ook logisch anders kan iedereen gegevens opvragen.

Dus wordt van kastje naar de muur gestuurd en weet het nu ook niet meer 😅 

Iemand hier die mij hiermee kan helpen? Zou toch graag graag het garantiebewijs willen mocht de speaker defect raken.

4 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • April 30, 2026

Vandaag nog eens contact gehad met sidekix, aangegeven dat JBL niks voor me kan betekenen maar medewerker geeft aan dat zij ook niks kan betekenen voor mij papieren zitten in de doos en that's it. Zou zo geleverd worden bij hun, dat ik aangeef dat er geen garantiebewijs geleverd is boeit niet blijkbaar want zit echt in de doos volgens de medewerker is geen andere optie.

Echt heel vermoeiend dit. 

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@DM89 . Welkom hier.

Ik snap dat dit nogal voelt als een potje “doorsturen zonder eindbestemming” en daar zit je natuurlijk niet op te wachten als je net een mooie JBL PartyBox 310 hebt ontvangen.

Wat goed is om te weten bij dit welkomstcadeau:

• De brief die in of op de doos zit, geldt als je aankoopbewijs én garantiebewijs
  • Deze brief wordt slechts één keer verstrekt, dus het is belangrijk om die goed te bewaren
  • Ben je ‘m niet tegengekomen of kwijtgeraakt, dan kan onze partner een kopie toesturen
  • Je kunt daarvoor contact opnemen via 088-6237006
  • Een kopie is tot één jaar na verzending aan te vragen

Mocht je het cadeau ooit moeten retourneren, dan is het belangrijk dat je een kopie van deze brief in de doos stopt. Dat document is dus echt je “bon”.

Voor vragen over garantie of problemen met het cadeau zelf, loopt alles via de partner en niet via KPN. Dat voorkomt juist dit soort rondjes tussen verschillende partijen.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • May 1, 2026
  • ... 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • May 1, 2026

Hoi ​@DM89 . Welkom hier.

Ik snap dat dit nogal voelt als een potje “doorsturen zonder eindbestemming” en daar zit je natuurlijk niet op te wachten als je net een mooie JBL PartyBox 310 hebt ontvangen.

Wat goed is om te weten bij dit welkomstcadeau:

• De brief die in of op de doos zit, geldt als je aankoopbewijs én garantiebewijs
  • Deze brief wordt slechts één keer verstrekt, dus het is belangrijk om die goed te bewaren
  • Ben je ‘m niet tegengekomen of kwijtgeraakt, dan kan onze partner een kopie toesturen
  • Je kunt daarvoor contact opnemen via 088-6237006
  • Een kopie is tot één jaar na verzending aan te vragen

Mocht je het cadeau ooit moeten retourneren, dan is het belangrijk dat je een kopie van deze brief in de doos stopt. Dat document is dus echt je “bon”.

Voor vragen over garantie of problemen met het cadeau zelf, loopt alles via de partner en niet via KPN. Dat voorkomt juist dit soort rondjes tussen verschillende partijen.

• Deze brief wordt slechts één keer verstrekt, dus het is belangrijk om die goed te bewaren
  • Ben je ‘m niet tegengekomen of kwijtgeraakt, dan kan onze partner een kopie toesturen
  • Je kunt daarvoor contact opnemen via 088-6237006
  • Een kopie is tot één jaar na verzending aan te vragen

Bedankt voor je reactie maar dit spreekt elkaar wel erg tegen? Wordt slechts een keer verstrekt maar zouden wel een kopie kunnen toesturen?

Ik heb het nummer nu 3 keer gebeld, ik krijg alleen maar te horen dat ze helemaal niks voor mij kunnen betekenen. Enigste wat op de doos zat was een verzendlabel, waar nog op staat dat de garantiebrief in de doos zit met daarop alle informatie maar helaas niet dus. Vind het heel erg jammer dat dit allemaal zo moeilijk moet.