Skip to main content
Vraag

Geen geld ontvangen van Recommerce en geen reactie

• April 10, 2026
  • 3 reacties
  • 14 keer bekeken

@Rob Buizer ik heb hetzelfde probleem. Ik wacht nu al meer dan twee maanden en heb tot nu toe maar 2 reacties gekregen, terwijl tientallen mailtjes heb gestuurd. Toen er gezegd dat ik hem binnen twee weken zou krijgen, maar die twee weken zijn gisteren verlopen. Ik heb het nu al opgegeven, want ze doen helemaal niks voor je om dit recht te zetten. Ik snap dat de kpn niet zoveel kan doen in deze situatie, maar dat wij maar moeten blijven wachten zonder enige updates vind ik van beide bedrijven echt een slechte zaak!

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

3 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 10, 2026

En het ergste is dat ik bijna €400 direct heb betaald, omdat het met de inruilbonus die ik “zou krijgen” het wel een aantrekkelijke deal zou zijn. Nu heb ik betaald en niks teruggekregen. Ik ben helemaal niet tevreden hoe het is gelopen.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 11, 2026

Hallo ​@Gian456 ,

Je bent niet de enige, maar hier kan jou niemand jou daarmee helpen. Je moet daarvoor bij Recommerce zijn. Toch maar weer een hier een bericht achterlaten:  

https://support-tradein-recommerce.zendesk.com/hc/nl

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Gian456, welkom op onze community, ik hoop dat je snel reactie hebt van recommerce. Inhoudelijk kan ik je hier via de community niet mee helpen.