Skip to main content
Beantwoord

Geen internetverbinding ondanks dat openstaande rekening is betaald

• October 16, 2025
  • 2 reacties
  • 38 keer bekeken

Ik heb betaald maar geeb internet

Beste antwoord door Denise van KPN

Hallo ​@Janeika, welkom op de KPN Community!

Ik begrijp heel goed dat je graag zo snel mogelijk weer aangesloten wilt worden. Het betalen van de facturen is al een eerste stap. Wanneer jij weer aangesloten wordt, is afhankelijk van hoe je de betaling hebt gedaan.

De snelste manier is om direct te betalen via kpn.com/betaal. Je wordt na betaling zo snel mogelijk aangesloten. Hoe snel ligt aan wanneer je betaalt:

• Betaal je tussen 7 en 22 uur? Je wordt binnen 2 uur opnieuw aangesloten.
  • Betaal je voor 7 uur? We sluiten je om 9 uur diezelfde dag opnieuw aan.
  • Betaal je na 22 uur? We sluiten je de volgende dag om 9 uur weer aan.

Betaal je niet via iDEAL maar maak je de betaling handmatig over? Dan moet je eerst wachten tot de betaling bij ons binnen is. Dit kan tot 5 werkdagen duren. We raden dan ook altijd aan om via onze website te betalen.

Let op: Om weer aangesloten te worden moet het achterstallige bedrag én openstaande bedragen betaald worden.

Voor meer informatie over betaling van je KPN factuur uitstellen en wat te doen bij afsluiting lees je via de link.

Hopelijk kom je er zo uit.

2 reacties

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • October 16, 2025

@Janeika  Wanneer heb je betaald en wat staat er in je  mijn KPN bij facturen

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 17, 2025

Hallo ​@Janeika, welkom op de KPN Community!

Ik begrijp heel goed dat je graag zo snel mogelijk weer aangesloten wilt worden. Het betalen van de facturen is al een eerste stap. Wanneer jij weer aangesloten wordt, is afhankelijk van hoe je de betaling hebt gedaan.

De snelste manier is om direct te betalen via kpn.com/betaal. Je wordt na betaling zo snel mogelijk aangesloten. Hoe snel ligt aan wanneer je betaalt:

• Betaal je tussen 7 en 22 uur? Je wordt binnen 2 uur opnieuw aangesloten.
  • Betaal je voor 7 uur? We sluiten je om 9 uur diezelfde dag opnieuw aan.
  • Betaal je na 22 uur? We sluiten je de volgende dag om 9 uur weer aan.

Betaal je niet via iDEAL maar maak je de betaling handmatig over? Dan moet je eerst wachten tot de betaling bij ons binnen is. Dit kan tot 5 werkdagen duren. We raden dan ook altijd aan om via onze website te betalen.

Let op: Om weer aangesloten te worden moet het achterstallige bedrag én openstaande bedragen betaald worden.

Voor meer informatie over betaling van je KPN factuur uitstellen en wat te doen bij afsluiting lees je via de link.

Hopelijk kom je er zo uit.