Skip to main content

Geen toegang forumvoorwaarden. Ik moet er maar blind akkoord opgeven ?

• July 19, 2024
  • 6 reacties
  • 158 keer bekeken

July 26, 2024

Hoi @Bwarez, welkom! Ik hoop dat je de voorwaarden inmiddels hebt kunnen lezen via de link die RBxx deelde.

Weet je nog welke link het was waar je op klikte? Dan kan ik nakijken of daarin iets niet helemaal goed gaat. 

Nee dat kan niet die vraag krijg ik maar een keer. Namelijk bij het aanmelden. Moet ik alles 2x vertellen ?

Kon zijn dat je de link toevallig nog wist, vandaar de vraag, Bwarez. Ik heb dit in ieder geval doorgezet om te laten nakijken en fixen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • July 19, 2024

Hoi @Bwarez , waar staat die link?

De forum voorwaarden vind je hier

-> https://community.kpn.com/site/terms

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 19, 2024

Als je je aan gaat melden bij het forum. Waar je ook het vinkje zet.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • July 20, 2024

Hoi @Bwarez , ik heb deze fout gemeld bij de KPN moderators.

Je vindt de forumvoorwaarden ook onderaan elke pagina van het forum.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Hoi @Bwarez, welkom! Ik hoop dat je de voorwaarden inmiddels hebt kunnen lezen via de link die RBxx deelde.

Weet je nog welke link het was waar je op klikte? Dan kan ik nakijken of daarin iets niet helemaal goed gaat. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 21, 2024

Nee dat kan niet die vraag krijg ik maar een keer. Namelijk bij het aanmelden. Moet ik alles 2x vertellen ?

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Hoi @Bwarez, welkom! Ik hoop dat je de voorwaarden inmiddels hebt kunnen lezen via de link die RBxx deelde.

Kon zijn dat je de link toevallig nog wist, vandaar de vraag, Bwarez. Ik heb dit in ieder geval doorgezet om te laten nakijken en fixen.