Hoi allemaal,
In juni heb ik mijn account losgekoppeld van het account van mijn toenmalige vriend. Dit zou allemaal goed zijn gegaan, helaas ontving mijn ex alsnog een mail van kpn.
Vanmiddag heb ik via de chat contact gehad en zijn email adres zou opnieuw worden verwijderd uit mijn account.
Op het moment dat ik de chat sloot kreeg ik weer een mail van mijn ex, hij stuurde de mail door van kpn over het wijzigen van mijn gegevens.
Hierna heb ik direct met kpn gebeld en ze verzekerden mij dat dit de laatste keer was dat hij een mail zou ontvangen, omdat dit over de wijzigingen ging.
Na dit gesprek ontving ik weer een mail van mijn ex. Weer een mail van kpn maar hierin stonden nergens zijn gegevens. Wel stonden in deze mail ál mijn gegevens. Inclusief mijn nieuwe adres.
Ik snap niet hoe het kan dat al mijn informatie wordt doorgestuurd terwijl dit adres dus tot twee keer aan toe uit mijn account is gehaald.
Ik vind het echt heel naar en onveilig dat al mijn (nieuwe) gegevens naar mijn ex zijn gestuurd.
Ik vraag me ook af wat ik kan doen om dit te stoppen en ik vraag me oprecht af of dit had mogen gebeuren met het oog op mijn privacy.
Groetjes