Goedemorgen,
Sinds 5 maart ben ik verhuisd naar een nieuwbouwwoning en heb ik geprobeerd om een verhuizing door te geven. Daarbij kon ik ook geen aansluiting in het nieuwe adres vinden, anders dan het mooie Giganet van Ziggo (met poster en wel). Online kreeg ik foutmeldingen, dus ging ik dit maar via de klantenservice doen. Voordat je iemand van de klantenservice daadwerkelijk te pakken hebt, ben je wel een tijdje verder…. Maar dat is een ander verhaal.
De eerste medewerker aan de telefoon wilde dit wel even doen, maar kreeg diverse foutmeldingen. Nadat hij “even moest overleggen” en ik een minuut in de wacht had gestaan gooide hij hem op de hoorn en werd ik niet teruggebeld. De tweede medewerker bood hier netjes excuses voor aan en kreeg vervolgens ook een foutmelding bij het doorvoeren. Deze zou het nader uitzoeken en mij terugbellen. Ook hierna heb ik niks meer gehoord. De volgende dag bleek bij een andere medewerker vervolgens dat er, ondanks dat er staat dat er een koperverbinding is, waarschijnlijk geen aansluiting is…. DIt is vervolgens via Reviva gegaan en die meldden mij een aantal dagen later dat er inderdaad geen aansluiting was. Op de vraag of mijn contract dan nu werd beëindigd kreeg ik: “Nee, we kunnen alleen de bestelling niet uitvoeren"…… Welke bestelling?
Wederom met de klantenservice gebeld en die deelde mij mee dat ik het contract kon opzeggen via opzeggen@KPN.com met diverse gegevens, bewijs van overschrijving etc.. Die zouden dan binnen 14 dagen erop terugkomen. Ondertussen zijn de 14 dagen alweer gepasseerd, maar heb ik nog altijd geen reactie ontvangen…. Toch gek: want ik betaal nu voor een dienst die helemaal niet aan mij geleverd kan worden en waar ik zelf achter moet komen dat dit het geval is.
Dus….. nu maar eens via dit forum proberen.