Skip to main content
Beantwoord

Geslacht wijzigen lukt niet in MijnKPN

  • April 3, 2023
  • 7 reacties
  • 83 keer bekeken

Ik heb zojuist een internet product besteld, echter staat deze op het verkeerde geslacht ‘’meneer’’, in mijn KPN heb ik dit al aangepast, echter is het niet zichtbaar bij het nieuw bestelde product. Kan ik dit zelf aanpassen naar “mevrouw”? Als ik dit namelijk probeer krijg ik een foutmelding.

Beste antwoord door Erwin van KPN

Ik heb het in het centrale systeem aangepast. Vervolgens zou dat automatisch moeten worden doorgevoerd in onze andere systemen.

Je zou dus bij toekomstige post/e-mail de juiste aanhef moeten zien staan.

Mocht dat niet zo zijn, laat het mij weten.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

j3roentje
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • April 3, 2023

Kunnen de non-binaire personen ook iets kiezen? Of alleen meneer of mevrouw? 


Erwin van KPN
Moderator

Hoi @EvaHen .  Welkom op het forum.

 Zodra je abonnement actief is kan ik dat wel voor jou aanpassen. Dat lukt niet bij een lopende bestelling.

 


  • Auteur
  • April 17, 2023

Bedankt voor het antwoord! Het abonnement is nu actief. Zou het geslacht nu aangepast kunnen worden?


Erwin van KPN
Moderator

@EvaHen . Ik ga mn best doen. Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven? 


Erwin van KPN
Moderator

Ik heb je gegevens nodig, @EvaHen 

 

vul deze even in: https://forum.kpn.com/settings/profile

 

en geef me daarna hier een seintje.


  • Auteur
  • April 24, 2023

Ik heb mijn gegevens ingevuld.


Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 26, 2023

Ik heb het in het centrale systeem aangepast. Vervolgens zou dat automatisch moeten worden doorgevoerd in onze andere systemen.

Je zou dus bij toekomstige post/e-mail de juiste aanhef moeten zien staan.

Mocht dat niet zo zijn, laat het mij weten.