Ik heb de incassodatum veranderd en een bericht gekregen dat de incassodatum is veranderd van 12de na 24.
Vandaag is het abonnement afgeschreven, dus er is nog niks veranderd.
m.v.g Dorota
Ik heb de incassodatum veranderd en een bericht gekregen dat de incassodatum is veranderd van 12de na 24.
Vandaag is het abonnement afgeschreven, dus er is nog niks veranderd.
m.v.g Dorota
Hoi
En dan:Â dit is een forum waar in eerste instantie klanten klanten helpen. Er komt wel regelmatig een moderator bijspringen, maar door de drukte kan dat een aantal dagen gaan duren. Ik denk dus dat het beter is als je hiervoor contact opneemd met de (gratis) nummer 0800-0402 van de klantenservice, vandaag te bereiken tot 1800 uur.
En
Hallo
Â
HalloÂ
→  https://www.kpn.com/service/administratie/facturen/betaaldatum-wijzigen.htm
Als dat vrij recent gedaan is, was dat waarschijnlijk te laat voor deze maand. De factuur en incasso-opdracht stonden dan al klaar. Dan zal de wijziging volgende maand in gaan verwacht ik.
Ik heb deze aangevraagd via mijn KPN op 1 oktober en op 2 oktober heb ik bevestiging ontvangen dat dit is aangepast.
Bedankt
Hallo
Je schrijft dat je het in oktober 2022 aangevraagd hebt en nu, 10 maanden later reageer je pas.
Dus het gaat al 10 maanden no/g steeds niet goed? Waarom niet eerder aan de bel getrokken?
Â
Hallo
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.