Skip to main content
Beantwoord

Goede aanbieding om mij als klant te behouden?

• 27 maart 2025
  • 2 reacties
  • 26 keer bekeken

Beste lezer,

Ik kan u telefonisch niet bereiken daarom maar mijn vraag op deze manier.

Ik ben al jaren abonnee bij de KPN en dat naar volle tevredenheid maar het steekt mij dat als ik de KPN vergelijk met hetzelfde pakket als bij Ziggo dat Ziggo in ieder geval een snellere internetsnelheid 400 Mbps heeft dan KPN, 100 Mbps en dat Ziggo de eerste 9 maand een abonnementsprijs van 33 euro rekent.

Kunt u voor mij ook kijken naar mijn pakket en met een goede aanbieding komen om mij als uw klant te behouden ? Mijn abonnementsnummer is ***.

vriendelijke groet,

J.B. Reessink

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Beste antwoord door Raspberry

Hoi  ​@Johan Neede opzeggen of blijven bij KPN? Dat bepaal je uiteindelijk zelf. Je zult hiervoor zelf met KPN telefonisch contact moeten opnemen via 0800-0402. Er kan dan samen met jou gekeken worden naar de mogelijkheden voor wellicht een ander/passend aanbod. Het maakt daarnaast ook niet uit hoe lang je wel of geen klant bent. ðŸ˜Ž

De KPN Community is hiervoor niet geschikt. Aangezien je via deze weg geen aanbod krijg. Dus tja, opzeggen of blijven?

Advies = zelf bellen met KPN klantenservice, via  0800-0402. 

Veel succes met onderhandelen!

Bekijk origineel

2 reacties

Gertjan Woudenberg
Helper
Forum|alt.badge.img+3

Deze vraag is al zo vaak gesteld. Als u dezelfde korting wilt als nieuwe klanten moet u overstappen naar Ziggo. Geen enkele provider geeft bestaande klanten dezelfde korting als nieuwe klanten. 

Als u uw bestaande abbonement wilt bespreken met KPN kunt u het beste een terugbel afspraak maken. 

Forum|alt.badge.img+7
  • Topper
  • 1011 reacties
  • Antwoord
  • 27 maart 2025

Hoi  ​@Johan Neede opzeggen of blijven bij KPN? Dat bepaal je uiteindelijk zelf. Je zult hiervoor zelf met KPN telefonisch contact moeten opnemen via 0800-0402. Er kan dan samen met jou gekeken worden naar de mogelijkheden voor wellicht een ander/passend aanbod. Het maakt daarnaast ook niet uit hoe lang je wel of geen klant bent. ðŸ˜Ž

De KPN Community is hiervoor niet geschikt. Aangezien je via deze weg geen aanbod krijg. Dus tja, opzeggen of blijven?

Advies = zelf bellen met KPN klantenservice, via  0800-0402. 

Veel succes met onderhandelen!

Reageer