Sinds 29 augustus heb ik gratis onderling bellen.
Toch zijn er op de laatste factuur voor september gesprekskosten in rekening gebracht van mijn vaste nummer naar mijn mobiele nummer, beide op hetzelfde huisadres.
Dat lijkt me fout.
Sinds 29 augustus heb ik gratis onderling bellen.
Toch zijn er op de laatste factuur voor september gesprekskosten in rekening gebracht van mijn vaste nummer naar mijn mobiele nummer, beide op hetzelfde huisadres.
Dat lijkt me fout.
Hi
Gedaan
Ik heb ze ook gevraagd de gemaakte kosten te vergoeden. Die zijn in dit geval onterecht gemaakt. Mocht je hier niks van horen na het herstel, laat het dan hier weten. Dan vergoed ik ze alsnog.Â
Ik wil je vragen tot het is opgelost rekening te houden met de situatie. En alleen met de telefoon thuis naar mobiel te bellen als het echt nodig is. Bij voorbaat bedankt voor je begrip en geduld!Â
Hi
Ik ga hierom het topic in ieder geval sluiten. Dit gezien het nu verder door de behandelaar van het ticket wordt opgepakt.Â
Mocht je toch nog vragen over deze zaak hebben in de toekomst, laat het dan vooral hier weten.Â
Vandaag (23-okt-2023) kreeg ik de maandelijkse factuur t/m 20 oktober van mijn vaste telefoon.
Daarop staat inderdaad een bedrag gecrediteerd,
Maar op 10 oktober prijkt er nog/weer een in rekening gebracht telefoontje van mijn vaste nummer naar mijn mobiele nummer.Â
Is het probleem echt opgelost?
Het enige nadeel is dat ik geen andere manier heb dit te controleren dan toch de volgende factuur af te wachten. Mocht het op dat moment toch nog niet opgelost zijn, laat het dan hier weten. Dan doe ik direct nogmaals aansturing. Maar ik verwacht niet dat het nodig zal zijn.Â
Bel dan ook gewoon zoals je gewend bent.Â
@Bram,
Het probleem lijkt opgelost te zijn.Â
De factuur van 21 november ziet er goed uit.
Dank u voor de hulp.
Â
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.