Skip to main content
Beantwoord

Gratis Samsung earbuds 3 niet gekregen

• May 29, 2025
  • 5 reacties
  • 74 keer bekeken

Ik heb 23 maart via KPN mijn contract verlengd met toestel...Galaxy S23FE. Daar bij zou ik earbuds 3 gratis krijgen. Registratie is toen niet gelukt en lukt nog steeds niet. Dus aangezien de registratie niet lukt krijg ik de earbuds 3 dus ook niet. Klopt dat? Ik had juist deze besteld, zodat ik die earbuds zou krijgen. Ik baal hier dus best van.

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Richard EV. Welkom op de KPN Community! Ik snap dat je er van baalt als het aanvragen van het cadeau niet helemaal lukt. 

Zulke acties, waarbij je een gratis cadeau kunt aanvragen bij de aankoop van een Samsung toestel, hoort bij Samsung zelf. Als je daar een vraag over hebt of er gaat iets mis met de registratie, kun je het beste contact zoeken met hen zelf. 

• Voor Samsung promoties kunt u contact opnemen via samsungpromotions@mconomy.nl 
  • Samsung Support: Via de online chat op de Samsung website of de Samsung Members app. 
  • Samsung 24-uursondersteuning: Via Facebook Messenger of telefoonnummer 088 9090100. 
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

• May 29, 2025

Waarom lukt de registratie niet? Gebruik je wel de juiste aankoop nota? Die je hier vandaan download?

http://mijnbestelling.kpn.com

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • May 29, 2025

Het zal een aktie zijn van Samsung.  Heb je daar al geïnformeerd waarom het niet lukt?

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • May 29, 2025

Daarvoor moet je bij Samsung zijn ​@Richard EV , het is geen actie van KPN

• May 29, 2025

Weet je zeker dat die actie bij een Samsung Galaxy S23 FE was ​@Richard EV of heb je toen een S24 FE aangeschaft?

Ik zie namelijk alleen een actie voor de Samsung Galaxy S24 en S24 FE in die periode en daarbij kan je dan gratis de Galaxy Buds3 Pro krijgen.
Je kan je daar nog voor registreren t/m 30 mei 2025, je hebt dus nog 1 dag:

De registratielink hiervoor is: https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=P2ZQTWT2G6B6C

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 2, 2025

Hoi ​@Richard EV. Welkom op de KPN Community! Ik snap dat je er van baalt als het aanvragen van het cadeau niet helemaal lukt. 

Zulke acties, waarbij je een gratis cadeau kunt aanvragen bij de aankoop van een Samsung toestel, hoort bij Samsung zelf. Als je daar een vraag over hebt of er gaat iets mis met de registratie, kun je het beste contact zoeken met hen zelf. 

• Voor Samsung promoties kunt u contact opnemen via samsungpromotions@mconomy.nl 
  • Samsung Support: Via de online chat op de Samsung website of de Samsung Members app. 
  • Samsung 24-uursondersteuning: Via Facebook Messenger of telefoonnummer 088 9090100.Â