Skip to main content
Beantwoord

Grote fout winactie 'KPN Voor Jou'; 100 winnaars geweigerd bij AFAS Live (Geef Mij Maar Amsterdam)

• September 13, 2026
  • 3 reacties
  • 153 keer bekeken

Gisteravond (zaterdag 12 september) zouden we een volledig verzorgde avond krijgen in de KPN Skybox in AFAS Live voor het evenement "Geef Mij Maar Amsterdam". Wij hadden deze VIP-arrangementen officieel gewonnen via KPN Voor Jou. Eenmaal binnen in AFAS Live ging het volledig mis. Wij (en een hoop andere van naar schatting 100 andere KPN-winnaars) kregen te horen dat we de beloofde KPN Skybox absoluut niet in mochten. We zijn de reguliere zaal in gestuurd en hebben de hele avond alles zelf moeten betalen terwijl er expliciet was aangegeven dat de hele avond volledig verzorgd zou zijn. Er is hier organisatorisch iets compleet misgegaan bij KPN. Graag hoor ik hoe KPN dit op korte termijn passend gaat compenseren?

Beste antwoord door Shyrin van KPN

Goedemorgen ​@Kevin3838

Wat ontzettend vervelend dat jullie avond zo is verlopen. Zeker als je een volledig verzorgde avond in de KPN Skybox hebt gewonnen, is dit natuurlijk niet de ervaring waar je op rekent.

We zijn hiervan op de hoogte en dit wordt inmiddels intern opgepakt. Je hoeft hiervoor geen officiële klacht in te dienen via het klachtenformulier. Er zal rechtstreeks contact met je worden opgenomen om te bespreken wat er is gebeurd en hoe we dit verder met je oplossen.

Excuses voor de verwarring die hierover in dit topic is ontstaan én natuurlijk voor hoe de avond zelf is verlopen.

3 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@Kevin3838 

Welkom op de community van KPN.

Dat is even flink balen lijkt mij, als je aankomt bij het stadion en blijkt dat je helemaal niet naar de KPN Skybox mocht, maar gewoon naar de reguliere zaal werd verwezen.
Begrijpelijk dat je daar opheldering over wilt, met daarbij een compensatie.

Admin edit: De verwijzing naar het klachtenformulier is verwijderd om verwarring te voorkomen.

Deze situatie wordt al door KPN opgepakt en de betrokken klant(en) worden rechtstreeks benaderd. Het indienen van een aparte klacht is daarom niet nodig.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • Antwoord
  • September 16, 2026

Goedemorgen ​@Kevin3838

Wat ontzettend vervelend dat jullie avond zo is verlopen. Zeker als je een volledig verzorgde avond in de KPN Skybox hebt gewonnen, is dit natuurlijk niet de ervaring waar je op rekent.

We zijn hiervan op de hoogte en dit wordt inmiddels intern opgepakt. Je hoeft hiervoor geen officiële klacht in te dienen via het klachtenformulier. Er zal rechtstreeks contact met je worden opgenomen om te bespreken wat er is gebeurd en hoe we dit verder met je oplossen.

Excuses voor de verwarring die hierover in dit topic is ontstaan én natuurlijk voor hoe de avond zelf is verlopen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 16, 2026

Goedemorgen, 

Had het formulier al wel gevuld maar dat is goed dan wacht ik jullie reactie af.

Groeten Kevin