Skip to main content
Beantwoord

Heb gisteren verlengd, maar nog geen bevestiging ontvangen

  • November 3, 2024
  • 4 reacties
  • 32 keer bekeken

nog geen bericht dat mijn verlengen voor mobiel goed is gegaan. 24 uur geleden. 

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hoi en welkom @Nelhaas!

Leuk dat je je abonnement hebt verlengd :) Ik hoop dat je intussen de bevestiging ontvangen hebt. Check voor de zekerheid ook de spam map in je mailbox. En je kunt ook MijnKPN checken, of je daar de verlenging al ziet.

Kom je er niet uit, dan kan je bijvoorbeeld een terugbelafspraak maken. Een collega van me belt je dan terug wanneer het jou uit komt. Dan kan meteen worden nagekeken of alles goed gegaan is met de verlenging, en indien nodig worden rechtgezet.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • November 3, 2024

Hallo @Nelhaas misschien omdat het weekend is en morgen weer alles in vol bedrijf is.

 


Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi en welkom @Nelhaas!

Leuk dat je je abonnement hebt verlengd :) Ik hoop dat je intussen de bevestiging ontvangen hebt. Check voor de zekerheid ook de spam map in je mailbox. En je kunt ook MijnKPN checken, of je daar de verlenging al ziet.

Kom je er niet uit, dan kan je bijvoorbeeld een terugbelafspraak maken. Een collega van me belt je dan terug wanneer het jou uit komt. Dan kan meteen worden nagekeken of alles goed gegaan is met de verlenging, en indien nodig worden rechtgezet.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 6, 2024

Goedenavond 

bedankt voor u reactie. Het is allemaal goed gegaan. Goede service. Fijne avond. 


Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Gelukkig, fijn om te horen!