Skip to main content
Vraag

Heb promotie Samsung TV nog niet ontvangen

• December 18, 2025
  • 6 reacties
  • 41 keer bekeken

Ik wacht al heel lang op mijn tv die ik zou krijgen via promotie maar niet geleverd word ben ik in de maling genomen .? Stuur me maar het geld bedrag vande waarde. Annie tv dan ga ik er zelf wel een halen in de winkel 

6 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • December 18, 2025

Hallo ​@Naomi339 ,

Is die TV wel (zwart op wit) aan jou bevestigd? 

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Om je welkomstcadeau te ontvangen zijn een paar dingen belangrijk. Je abonnement moet actief zijn. Daarom ontvang je eerst de eerste factuur. Daarna gaan de veertien dagen bedenktijd in. Zo gauw die voorbij zijn, versturen ze binnen uiterlijk drie werkdagen je cadeau. 

Daarna wordt het welkomstcadeau verzonden door de partner Sidekix. Je ontvangt een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Let op: ze sturen 't naar het adres waar je je abonnement op hebt aangevraagd. Dit kan je niet aanpassen.

Mijn abonnement is al twee weken actief, maar ik heb nog geen Track & Trace ontvangen. Wat nu?

Neem contact op met KPN. Je kunt hiervoor een belafspraak maken. Ze bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 18, 2025

Ja die is zwart op wit aan mij bevestigd meer dan een maand geleden 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 19, 2025

​@Noordzee ja ik heb dat zwart op wit al anderhalve maand geleden hierboven staat dat na de aanvraag / bestelling word het na drie dagen verzonden nou dat is dus niet zo. Dus graag wil ik een oplossing want de belofte van jullie word niet nagekomen  vind dat niet netjes en als ik bel word ik van het kastje naar de muur gestuurd. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • December 19, 2025

​@Naomi339 

Hier kan niemand jou daarmee helpen, je moet hiervoor bij de klantenservice zijn.

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: Instagram, Facebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 19, 2025

@noordzee 

Dit is een veel voorkomend probleem blijkbaar ik kom mijn afspraken netjes na ja ik heb al gebeld en dan verwijzen ze me door naar iemand anders en die verwijzen me weer door naar iemand anders en die verwijzen me weer terug naar kpn. Ik wil een oplossing maakt me niet uit waar het vandaan komt. Je bent een kon medewerken leg het neer bij je manager of stuur het naar de gene die hier wel over gaat zou ik zeggen.. ik hè al vanalles geprobeerd. Ik hoor alleen excuses. En in verdere berichten hier op de site word er tegen niemand gezegd we kunnen je niet helpen. Jullie verkopen mij een abonnement met de belofte op een vergoeding ipv de korting. En dan komen jullie je beloften niet na . 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • December 19, 2025

Je bent een kon medewerken leg het neer bij je manager 

Ik ben geen medewerker van KPN. 

Mijn advies : Toch maar weer contact opnemen met de klantenservice.Â