Skip to main content
Beantwoord

Herinnering ontvangen over terugsturen apparatuur, dit heb ik al gedaan

• May 23, 2025
  • 2 reacties
  • 29 keer bekeken

Goedemiddag, 

Ik krijg steeds opnieuw een mail dat ik oud apparatuur terug moet sturen. Ik heb dit echter op 15-4-2025 verstuurd via PostNL en hier ook een bewijsje van. Als ik kijk bij PostNL dan zie ik dat het door kpn ontvangen is op 17-4-2025. Kan ik de mailtjes negeren of kan ik ergens een foto van het bewijsje van PostNL naartoe sturen zodat de mailtjes stoppen? 

Alvast bedankt 

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi ​@Ssanne,

Als je duidelijk kunt zien dat het pakket met je apparatuur bij ons af is geleverd, dan mag je de herinneringen negeren! Het lijkt er dan op dat er iets niet helemaal goed is gegaan bij ons retourcentrum. Wel wil ik je net als JanD wel aanraden om het verzendbewijs (of een foto daarvan) goed te bewaren, voor het geval onze logistieke afdeling er toch contact over op zou nemen. Excuus voor de verwarring die hierdoor ontstaan is! 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • May 23, 2025

Beste ​@Ssanne de mail negeren, het verzendbewijs heel goed en heel lang bewaren en op verzoek tonen.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 26, 2025

Hi ​@Ssanne,

Als je duidelijk kunt zien dat het pakket met je apparatuur bij ons af is geleverd, dan mag je de herinneringen negeren! Het lijkt er dan op dat er iets niet helemaal goed is gegaan bij ons retourcentrum. Wel wil ik je net als JanD wel aanraden om het verzendbewijs (of een foto daarvan) goed te bewaren, voor het geval onze logistieke afdeling er toch contact over op zou nemen. Excuus voor de verwarring die hierdoor ontstaan is!