Skip to main content
Beantwoord

Herinneringen voor apparatuur terugsturen maar heb ik al gedaan

• 18 maart 2025
  • 8 reacties
  • 37 keer bekeken

Beste KPN,

Vandaag voor de 2e keer een herinneringsmail (en de laatste) ontvangen met de vraag om de apparatuur terug te sturen. Maar die heb ik al terug gestuurd! Zeker een maand geleden. Een modem/router en een decoder.

gr Peter

Beste antwoord door bnh

JanD schreef:

Beste ​@Mastermovie  en ​@ppetersn  officieel mag KPN een nota sturen volgend de voorwaarden voor de vervangingswaarde, maar of dat ooit ook echt gebeurd is lees je niet op dit forum.

In dit geval dus niet, want ​@ppetersn geeft aan dat hij alles al teruggestuurd heeft. Dit zal mogelijk een verwerking fout zijn in de systemen, dus het beste is om contact op te nemen met KPN.

Je kan het beste even een belafspraak ​@ppetersn, dan kan de medewerker even met je mee kijken en een notitie maken in het systeem.

Bekijk origineel

8 reacties

Mastermovie
Topper
Forum|alt.badge.img+4
  • Topper
  • 115 reacties
  • 18 maart 2025

Goedenavond, 

Dit kan soms voorkomen. Voor zover ik weet zit er geen boete op en zal het na 2 of 3 berichten stoppen. Echter zou je nog kunnen proberen om contact op te nemen met de klantenservice (0800-0402). 

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+16
  • Superuser
  • 8295 reacties
  • 18 maart 2025

Beste ​@Mastermovie  en ​@ppetersn  officieel mag KPN een nota sturen volgend de voorwaarden voor de vervangingswaarde, maar of dat ooit ook echt gebeurd is lees je niet op dit forum.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 18 maart 2025

Beste KPN,

Vandaag kreeg ik een 2e herinnering om mijn apparatuur terug te sturen. Maar de apparatuur heb ik op 30 januari jl. terug gestuurd. Verzendbewijs: 3SPNMK002660286. Graag stoppen met het versturen van herinneringen!

gr Peter

Admin: dubbele topic samengevoegd met je bestaande topic

bnh
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 2319 reacties
  • Antwoord
  • 18 maart 2025
JanD schreef:

In dit geval dus niet, want ​@ppetersn geeft aan dat hij alles al teruggestuurd heeft. Dit zal mogelijk een verwerking fout zijn in de systemen, dus het beste is om contact op te nemen met KPN.

Je kan het beste even een belafspraak ​@ppetersn, dan kan de medewerker even met je mee kijken en een notitie maken in het systeem.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 19 maart 2025

Dank voor jullie reactie!
En zeker ook dank voor het telefoonnummer. Dat kon ik op de site nergens terugvinden. Een poging om er met de chatbot uit te komen, bood ook geen soelaas. Zojuist telefonisch contact gehad, het verzendbewijsnummer gedeeld, en het zou geregeld worden. Ben benieuwd, voorlopig mijn verzendbewijs maar zorgvuldig bewaren. Ik vraag me overigens wel af waar de apparatuur, die kennelijk niet of foutief geadministreerd wordt, dan terecht komt?

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 6916 reacties
  • 20 maart 2025

Hoi ​@ppetersn welkom op de KPN Community. Heb je nog contact kunnen leggen met de klantenservice? Ik hoop dat alles naar wens is afgerond!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 20 maart 2025

Hi,

Ja ik heb contact gehad met het klantenservice en ze hebben mij gezegd dat het 'geregeld’ is. Oftwel ik krijg geen herinneringen meer. Fingers crossed.

gr Peter

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15

Top ​@ppetersn! Als ik nog iets kan doen laat het dan weten! 

Reageer