Skip to main content
Beantwoord

Herinneringsmail ontvangen over opsturen tv ontvangers

• March 30, 2026
  • 7 reacties
  • 32 keer bekeken

Ik heb 13 maart 2 tv ontvangers teruggestuurd en heb daar een bewijs van. Nu krijg ik 28 maart een herinnerings mail. Daarin staat dat het afhandelen van een retour 7 dagen duurt. Hoe kan ik een mail krijgen? Dit is ruim na de 7 dagen opgestuurd. Hoe moet ik dit afhandelen? 

Beste antwoord door XS4-Arjan

Hallo ​@J.Kerkhoff , de inname van geretourneerde spullen loopt bij KPN enorm achter. Je kan via de webcare aangeven dat je het al hebt ingeleverd als je je S3 code bij de hand hebt.

7 reacties

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • March 30, 2026

Hallo ​@J.Kerkhoff , de inname van geretourneerde spullen loopt bij KPN enorm achter. Je kan via de webcare aangeven dat je het al hebt ingeleverd als je je S3 code bij de hand hebt.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 30, 2026

Beste Arjan, ik heb geen X account. Op welke wijze kan ik dit nog verder online melden? Ik heb de S3 code.

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • March 30, 2026

Hallo ​@J.Kerkhoff wat je nog kan doen is in je profiel je privegegevens achterlaten. Een KPN-moderator kan die inzien en wellicht jou afmelden. Bewaar intussen de verzendgegevens goed!

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@J.Kerkhoff, welkom bij de community! 😊 Het klopt inderdaad dat de verwerking van retourzendingen momenteel wat langer kan duren dan de genoemde 7 dagen. Daardoor kan het gebeuren dat je toch nog een herinneringsmail ontvangt, ook al heb je de apparatuur al teruggestuurd. Ik kijk graag met je mee om dit voor je te controleren. Zou je je profiel willen invullen met je postcode, huisnummer en geboortedatum? Daarnaast mag je ook de S3-code in je profiel vermelden. Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor moderators. Dan kijk ik graag met je mee!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 1, 2026

Beste Serenay,

Ik heb mijn profiel aangepast en onder opmerkinen de barcode van het retourpakket en mijn abbonement nummer gezet. Ik verneem graag of dit al goed is ontvangen. Volgens PostNL is dat 15 maart. 

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
Hoi ​@J.Kerkhoff, dank je wel voor het aanvullen van je profiel! Ik zie dat een andere KPN-medewerker hier inmiddels al mee aan de slag is gegaan. Ook zie ik dat je foto’s in goede orde zijn ontvangen. Het wordt nu verder rechtgezet, dus je hoeft je hier geen zorgen meer over te maken. Zodra dit volledig is verwerkt, komt het vanzelf goed. 😊

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 2, 2026

Bedankt Serenay!