Skip to main content
Beantwoord

Herrineringen voor retourneren modem blijven komen. Is al eerder teruggestuurd

• July 24, 2025
  • 1 reactie
  • 25 keer bekeken

in juni zijn wij verhuisd en we zijn op ons nieuwe adres overgestapt naar glasvezel. Dit betekende dat we onze oude modem moesten terugsturen, dit hebben we op 21 juni gedaan.

De afgelopen periode krijg ik regelmatig mailtjes en vandaag zelfs een brief met de vraag of ik de modem wil terugsturen, aangezien ik dit 1.5 maand geleden al heb gedaan is dit niet mogelijk.

Helaas is in de chaos vd verhuizing het verzendbewijs zoek geraakt en kunnen we deze dus niet gebruiken om bij postNL te checken of alles is goed gegaan.. 

Kunnen jullie ergens in het systeem zien dat de verzending is aangemeld of toch binnen is gekomen (maar nog niet verwerkt)? 

Wat kan ik doen om een boete ( is die er überhaupt?) te voorkomen ? 

Beste antwoord door Jan van KPN

Goedenavond ​@BeS39 , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)

Kan me heel goed voorstellen dat je zoiets als een verzendbewijs in de chaos van een verhuizing kwijtraakt en in dat kader dus ook goed dat je aan de bel trekt. Helaas zien we het vaker gebeuren dat er ten onrechte herinneringen worden verstuurd voor het niet retour sturen van appratuur terwijl dit wel is gedaan. Ook al verwacht ik verder geen problemen, voor de zekerheid kan ik je nog wel adviseren om hiervoor melding te maken bij onze Helpdesk en dat kan door het inplannen van een belafspraak! 

1 reactie

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 28, 2025

Goedenavond ​@BeS39 , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)

Kan me heel goed voorstellen dat je zoiets als een verzendbewijs in de chaos van een verhuizing kwijtraakt en in dat kader dus ook goed dat je aan de bel trekt. Helaas zien we het vaker gebeuren dat er ten onrechte herinneringen worden verstuurd voor het niet retour sturen van appratuur terwijl dit wel is gedaan. Ook al verwacht ik verder geen problemen, voor de zekerheid kan ik je nog wel adviseren om hiervoor melding te maken bij onze Helpdesk en dat kan door het inplannen van een belafspraak!Â