Skip to main content
Vraag

Hoe bestel ik een abonnement vanuit het buitenland?

• May 6, 2026
  • 2 reacties
  • 22 keer bekeken

Henk Geen
Nieuwkomer

Goedendag, 

Al een tijdje ben ik bezig met mijn internet, bellen en tv als ik weer thuiskom van buiten Europa. Kan mij niet online aanmelden. De telefoniste onkent dat er een afdeling systeembeheer is die de KPN instellingen van buiten Europa beheert. Weet niet dat er een mailadres service@kpn.nl is om mij te kunnen aanmelden. Wat als ik de spullen niet terugstuur omdat ik die later weer nodig ben.? Dit ook om de kosten van weer een monteur te besparen. Maandelijks opzegbaar is er toch voor om je niet onnodig te laten betalen? Maak dat dan ook mogelijk en laat de klant niet voor niets extra betalen. Alvast bedankt en ik uit wel wat teleurstelling over het gebrek aan goede medewerking door KPN. 

2 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

HI ​@Henk Geen, welkom allereerst bij onze community. 

In dit geval lijkt het mij het makkelijkste om telefonisch contact met ons op te nemen om dit in orde te maken. Je kunt met een Nederlands nummer een afspraak maken. 

Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij. Dan moet dit helemaal goedkomen. 

Henk Geen
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 8, 2026

Dank voor uw reactie. Bellen vanuit een Vietnam of Indonesia is ongeveer € 2 per minuut. Ik heb besloten dat KPN het mij te moeilijk maakt. Betaal.aan Ziggo per jaar hetzelfde als 6 maanden KPN. ZIGGO kan ik wel vanuit Asia activeren. Wil niet 7 dagen zonder tv, internet en bellen als ik weer in Nederland ben. Jsmmer dat ik niet per brief of e mail mijn abonnement kan starten.