Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ESPN Compleet aangezet worden bij een net nieuw contract die nog niet in de app staat?

• 9 augustus 2025
  • 4 reacties
  • 12 keer bekeken

Via de app is het nog niet mogelijk om ESPNcompleet aan te zetten, omdat het contract nog niet gekoppeld. Kan dit op de een of andere manier aangezet worden voor mij, zodat we onze favoriete wedstrijden toch kunnen kijken?

Beste antwoord door Having

Ik had een helder moment en heb even het KPN modem aangesloten in plaats van mijn eigen Fritzbox. Hierdoor werd het product geregistreerd en nu zie ik alle producten staan in 'MijnKPN'.

Bekijk origineel

4 reacties

JanD
Superuser
  • 10736 reacties
  • 9 augustus 2025

Beste ​@Having de KPN tv-decoder biedt ook mogelijkheden extra zenders en/of  streamingdiensten toe te voegen en/of te verwijderen.

• Auteur
  • Topper
  • 13 reacties
  • 9 augustus 2025

gesproken met de klantenservice. Op de een of andere manier is de order nog niet afgerond, waardoor ik geen pakketten kan toevoegen. Hiervoor is een ticket aangemaakt

• Auteur
  • Topper
  • 13 reacties
  • 9 augustus 2025
JanD schreef:

Beste ​@Having de KPN tv-decoder biedt ook mogelijkheden extra zenders en/of  streamingdiensten toe te voegen en/of te verwijderen.

bedankt voor de suggestie. Het probleem lijkt in het niet afronden van de order te zitten, waardoor ik niets kan wijzigen aan mijn producten. Als het goed is wordt dit via een ticket opgelost ergens in de komende drie dagen.

• Auteur
  • Topper
  • 13 reacties
  • Antwoord
  • 9 augustus 2025

Ik had een helder moment en heb even het KPN modem aangesloten in plaats van mijn eigen Fritzbox. Hierdoor werd het product geregistreerd en nu zie ik alle producten staan in 'MijnKPN'.

Reageer