Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik de contactpersoon en het correspondentie adres wijzigen?

• January 22, 2026
  • 2 reacties
  • 27 keer bekeken

Bij onze scouting vereniging hebben we al heel wat jaren ons vaste telefoonnummer. Vorig jaar is er een penningmeester wisseling geweest, hierdoor willen we het correspondentieadres en contactpersoon bij KPN aanpassen. Doordat de penningmeester er 30+ jaar heeft gezeten en een ander oud lid ooit de telefoonlijn heeft aangevraagd, weten we niet wie nu als contactpersoon geregistreerd staat bij KPN. We krijgen nog steeds een papieren factuur, zonder automatische incasso. Het klantnummer staat niet op de factuur, en niet op de afschrijving (immers geen automatische incasso). KPN kan dit klantnummer telefonisch niet delen met mij.

Inloggen in MijnKPN kunnen we niet omdat we het abonnement niet kunnen koppelen zonder klantnummer. KPN kan geen gegevens delen van de contactpersoon. We kunnen geen contractovername doen zonder gegevens van de oude contactpersoon.

De nieuwe penningmeester en het nieuwe correspondentie adres staan uiteraard netjes geregistreerd bij de kvk, maar er is van KPN geen emailadres waar we kunnen vragen om deze gegevens te checken en over te nemen en via de helpdesk kunnen ze dit niet doen.

Is de enige manier om het abonnement op te zeggen? Of kan iemand mij via hier nog op het goede spoor zetten om dit, in mijn ogen simpele probleem, op te lossen?

Beste antwoord door Noordzee

Wat je kunt doen is om samen met de oude penningmeester naar een KPN-winkel te gaan. Neem dan beiden jullie ID-bewijs mee.  

2 reacties

JanD
Superuser
  • January 22, 2026

Beste ​@Ad_ even met de zakelijke helpdesk contact opnemen via 0800 0403.

Succes.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 22, 2026

Wat je kunt doen is om samen met de oude penningmeester naar een KPN-winkel te gaan. Neem dan beiden jullie ID-bewijs mee. Â