Skip to main content
Vraag

Hoe kan ik een klacht indienen bij KPN over de slechte dienstverlening?

• March 17, 2026
  • 4 reacties
  • 58 keer bekeken

Hoi,

Ik wil graag weten hoe ik een officiƫle klacht kan indienen bij KPN. Ik heb al meerdere keren contact gehad met de klantenservice, maar krijg steeds geen duidelijk antwoord en het lijkt alsof medewerkers niet goed op de hoogte zijn.

Ook vraag ik me af of het mogelijk is om compensatie aan te vragen voor de lange wachttijden en het feit dat ik telkens niet goed geholpen word.

Kan iemand mij uitleggen wat de juiste stappen zijn?

Alvast bedankt!

4 reacties

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • March 17, 2026

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@JMSSĀ 

Welkom op de community van KPN.

Als je graag een officiƫle klacht wilt indienden, dan kun je gebruik maken van het online klachtenformulier waar je eventueel ook documenten bij kunt uploaden.

Klik op de volgende link, en je komt direct uit bij het formulier:

Online Klachtenformulier KPN

Compensatie aanvragen voor de lange wachttijden of bij niet goed geholpen zijn is helaas niet mogelijk, omdat je o.a. de klantenservice kosteloos kunt bellen.
Je bel de klantenservice (gratis) via 0800-0402 of 1200 vanaf een KPN mobiele aansluiting.

Maar wie weet, kunnen we jouw goed helpen hier op de community van KPN.
Wat is precies je vraag, waar je geen duidelijk antwoord op krijgt??
En wat voor antwoord krijg je daarop dan via de klantenservice??

Ā 

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@JMSS, welkom bij de community! Ik snap goed dat dit frustrerend is. šŸ˜• Zeker als je al meerdere keren contact hebt gehad en nog steeds geen duidelijkheid hebt gekregen. Ik ben vooral benieuwd waar het precies misgaat, zodat we gericht met je mee kunnen denken. Zoals ​@Michel.uit.ArnhemĀ ook al aangeeft: vaak kunnen we hier op de community juist goed helpen om het helder te krijgen en tot een oplossing te komen! De route voor een officiĆ«le klacht via het online klachtenformulier is in ieder geval de juiste weg. Daar wordt je situatie formeel opgepakt.

Maar als je het fijn vindt, deel hier gerust wat er precies speelt en welke antwoorden je tot nu toe hebt gekregen. Dan kijken we graag met je mee waar het eventueel misgaat en hoe we dit kunnen oplossen! 😊

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • March 19, 2026

​@JMSSĀ 

Kun je (en wil je) hier uitleggen wat het probleem is waar je tegenaan loopt ?