Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik geld terugvragen bij een internet storing?

• June 23, 2025
  • 1 reactie
  • 32 keer bekeken

Goedemorgen,  vanaf afgelopen vrijdag 20 juni jl. 14.00 uur smiddags hebben wij geen internet. Na alles geprobeerd te hebben heeft de telefonische medewerker een monteur laten komen op zaterdagochtend. Na uitgebreid onderzoek blijkt er ergens een breuk in de verbinding en moet het verder onderzocht worden. Omdat wij geen mobiele telefonie van kpn hebben, hebben wij geen recht op gratis mb's. Wel een kastje voor tijdelijk internet maar die is nog niet geleverd. Op de pagina van rijksoverheid staat dat ik recht heb op een korting op mijn maandelijkse factuur voor de dagen dat ik geen internet en televisie heb en zelf mb's moet kopen. Hoe kan ik die korting aanvragen? Alvast bedankt!

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@EvaM50 

Welkom op de community van KPN.

Een compensatie na een storing, kun je volledig zelf aanvragen via de website van KPN.
Klik op de volgende link, en je komt direct uit op de juiste pagina: Een creditering of terugbetaling

Volg het stappenplan in het online formulier, en je ziet gelijk wat je terug gaat ontvangen via de volgende maandelijkse factuur van KPN.

1 reactie

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@EvaM50 

Welkom op de community van KPN.

Een compensatie na een storing, kun je volledig zelf aanvragen via de website van KPN.
Klik op de volgende link, en je komt direct uit op de juiste pagina: Een creditering of terugbetaling

Volg het stappenplan in het online formulier, en je ziet gelijk wat je terug gaat ontvangen via de volgende maandelijkse factuur van KPN.