Hoe is opzeggen anders mogelijk dan telefonisch? Als gevolg van ziekte kan ik niet meer spreken. Zit ik nu voor eeuwig aan een abonnement vast?
Admin: afgesplitst, eigen topic voor je vraag aangemaakt
Hoe is opzeggen anders mogelijk dan telefonisch? Als gevolg van ziekte kan ik niet meer spreken. Zit ik nu voor eeuwig aan een abonnement vast?
Admin: afgesplitst, eigen topic voor je vraag aangemaakt
Beste antwoord door GeSp
Hallo
Gelukkig kan je ook online opzeggen en via het sturen van een brief kan het ook.
KPN gaat je dan nog wel een aantal malen proberen te bellen maar als je niet opneemt dan wordt het abonnement op de aangegeven datum beëindigd mits je op dat moment buiten je contractperiode bent.
Let wel op dat je een ontvangstbevestiging per email krijgt, die zou normaal je binnen 1 minuut moeten krijgen. Krijg je die niet probeer het dan nog een keer.
Zie deze pagina https://www.kpn.com/service/administratie/opzeggen.htm bij de vragen:
Kan ik online of per brief opzeggen?
Je kan ook online of per brief opzeggen. Het duurt echter maximaal 4 weken voordat de opzegging is verwerkt. We bellen je altijd om de opzegging te bevestigen. Als we je de 1e keer niet bereiken, dan proberen we het nog 8 keer.
Online: vul hier het online opzegformulier in. We bellen je altijd om te bevestigen. Dit doen we met een 088 telefoonnummer.
Per brief: Stuur een brief naar het onderstaande adres. We adviseren je de brief aangetekend te versturen. We bellen je altijd om te bevestigen. Dit doen we met een 088 telefoonnummer.
KPN Klantenservice
T.a.v. Opzeggen
Postbus 235
2400 AE Alphen aan den Rijn
Een schriftelijke opzegging moet minimaal de volgende gegevens bevatten:
- Naam (van de abonnee)
- Adres en woonplaats
- Telefoonnummer (je mobiele nummer als je geen vast nummer hebt)
- Geboortedatum
- Contractnummer van het op te zeggen abonnement
- Rekeningnummer waar het abonnement van wordt afgeschreven
- Datum van opzegging (wensdatum, houd rekening met opzegtermijn)
- Welke producten je op wilt zeggen
- Reden van opzegging
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.