Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan ik postadres wijzigen voor PSTN

• February 15, 2022
  • 2 reacties
  • 86 keer bekeken

Ik wil mijn postadres van PSTN wijzigen. Nergens op ook maar één site van KPN kan ik dat doen. Heeft iemand een mailadres?

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Goedemorgen @Petrus G.J., voor vaste telefonie (PSTN) kun je de klantenservice bellen via 0800-0402. . Lukt bellen niet, dan kan je eventueel ook met ons chatten. Kies op onze servicepagina een onderwerp en klik vervolgens op 'ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je zult daarna een optie zien om een chat te starten.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• February 15, 2022

Ik wil mijn postadres van PSTN wijzigen. Nergens op ook maar één site van KPN kan ik dat doen. Heeft iemand een mailadres?

KPN kun je niet mailen, wel gratis bellen 0800 0402.

Succes.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 17, 2022

Goedemorgen @Petrus G.J., voor vaste telefonie (PSTN) kun je de klantenservice bellen via 0800-0402. . Lukt bellen niet, dan kan je eventueel ook met ons chatten. Kies op onze servicepagina een onderwerp en klik vervolgens op 'ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je zult daarna een optie zien om een chat te starten.