Skip to main content
Beantwoord

Hoe kan mijn abonnement opzeggen na verhuizen naar mijn eigen land

• July 30, 2025
  • 3 reacties
  • 33 keer bekeken

Ik verliet Nederland sinds april vorig jaar buiten de Europese Unie en vroeg om het abonnement op te zeggen, een telefoon met simkaart en internet, en ik kreeg een e-mail dat het abonnement eindigt op 29-07-2025, maar drie dagen na het verzoek om het abonnement op te zeggen, kreeg ik een e-mail waarin stond dat ik had gevraagd om deze opzegging geannuleerd. Dat kan na de opzegging ???

En hoe weet ik nu dat het abonnement al is verlopen omdat ik het wil de abonnement opzeggen?

In mijn Kpn wijz dat de abonnement is opgezegd 29_07-2025 en verlengbaar par 30-07-2025.

Als het abonnement wordt verlengd, kan ik het dan ook een dag voor de vervaldatum opnieuw opzeggen ؟

Beste antwoord door PeterG

Bij een emigratie naar buiten de landen van de bundel zou een abonnement kosteloos voortijdig beëindigd moeten worden. 

Zie http://kpn.com/emigreren

Maar nu kun je het naar mijn mening beter maar gewoon opzeggen. Dan eindigt het 31 augustus in verband met de 1 maand opzegtermijn. 

Bellen is misschien wat lastig nu dus gebruik Facebook, Instagram of X.com.

Je kunt ook contact opnemen via FacebookInstagram en X.com.
Buiten Nederland via elke telefoon: +316 1200 1200 (gebruikelijke kosten ter plaatse).

3 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • July 30, 2025

Beste ​@Marwen verlengen moet je nooit aan beginnen, dan zit je weer 1 of 2 jaar aan je contract vast.

Gewoon opzeggen als je contractvrij bent en je hebt de opzegtermijn van 1 maand.

Dus als je vandaag, 30 juli) opzegt ben je op 30 augustus van je abo's af.

Je had in april vorig jaar al op kunnen zeggen wegens emigratie, maar dat is nu niet meer aan de orde.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 30, 2025

Beste ​@Marwen verlengen moet je nooit aan beginnen, dan zit je weer 1 of 2 jaar aan je contract vast.

Gewoon opzeggen als je contractvrij bent en je hebt de opzegtermijn van 1 maand.

Dus als je vandaag, 30 juli) opzegt ben je op 30 augustus van je abo's af.

Je had in april vorig jaar al op kunnen zeggen wegens emigratie, maar dat is nu niet meer aan de orde.

Sorry bedoel ik verlaat Nederland 12-04-2025 niet vorige jaar 'sorry en de abonnement om 29-07-2025 klaar Kan ik het contract om 29-07-2025 opzeggen 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • July 30, 2025

Bij een emigratie naar buiten de landen van de bundel zou een abonnement kosteloos voortijdig beëindigd moeten worden. 

Zie http://kpn.com/emigreren

Maar nu kun je het naar mijn mening beter maar gewoon opzeggen. Dan eindigt het 31 augustus in verband met de 1 maand opzegtermijn. 

Bellen is misschien wat lastig nu dus gebruik Facebook, Instagram of X.com.

Je kunt ook contact opnemen via FacebookInstagram en X.com.
Buiten Nederland via elke telefoon: +316 1200 1200 (gebruikelijke kosten ter plaatse).