Skip to main content
Beantwoord

Hoe stuur ik de KPN apparatuur op de juiste manier terug?

• June 10, 2025
  • 6 reacties
  • 164 keer bekeken

Ik heb een 4G modem in bruiklening gehad en hiervoor een borg betaald. Bij terugzending van de apparatuur krijg ik de borg terug.

Dit wil ik doen en heb gekeken wat ik hiervoor moet doen.

In stap 3 wordt er gevraagd naar “de streepjescode. Deze vind je in de e-mail of via de bestelstatus in MijnKPN.”

Deze heb ik niet. Hoe kom ik hier aan zodat ik het pakket op de goede wijze kan versturen naar KPN.

Bij voorbaat dank, Kees.

Beste antwoord door bnh

Dag Jan, ik heb een schriftelijk verzoek ontvangen echter, kan deze niet meer traceren.
Ik denk dat de streepjescode op de originele verpakking zou kunnen voldoen.Dit ga ik dan maar proberen.

Heb wel borg betaald.

Die streepjescode is verlopen, dat is het verzend etiket van KPN naar u neem ik aan ?

Je kunt de apparatuur in een willekeurige doos gratis retour sturen naar:

KPN

Antwoordnummer 10119

2400 VB Alphen aan den Rijn.

Bewaar de Track & Trace goed (minimaal drie maanden), want dit is jouw bewijs van verzending.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+12
  • Superuser
  • June 10, 2025

Kunt u deze niet terugvinden in uw bestelstatus?
Bestelstatus Mobiel, TV, Internet & Bellen | KPN

JanD
Superuser
  • Superuser
  • June 10, 2025

Beste ​@Kees 2025 je hoeft alleen maar wat terug te sturen naar KPN als je daartoe een schriftelijk verzoek hebt gehad per post of per mail.

Daarin staan  ook de verzendinstructies.

Ik kan me niet voorstellen dat je borg hebt betaald voor de 4G router, alle modems, routers en tv-decoders krijg je in bruikleen.

Zie ook onderstaande link voor aanvullende info:

https://www.kpn.com/service/administratie/terugsturen

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 11, 2025

Dag Jan, ik heb een schriftelijk verzoek ontvangen echter, kan deze niet meer traceren.
Ik denk dat de streepjescode op de originele verpakking zou kunnen voldoen.Dit ga ik dan maar proberen.

Heb wel borg betaald.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • June 11, 2025

Heb wel borg betaald.

Beste ​@Kees 2025 Dat verzoek heb je of per post of per mail gehad.

In MijnKPN kun je de correspondentie vaak nog terugvinden.

Heb je ook de nota nog wel van de betaalde borg en/of een bankafschrift?

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+12
  • Superuser
  • Antwoord
  • June 11, 2025

Heb wel borg betaald.

Die streepjescode is verlopen, dat is het verzend etiket van KPN naar u neem ik aan ?

KPN

Antwoordnummer 10119

Bewaar de Track & Trace goed (minimaal drie maanden), want dit is jouw bewijs van verzending.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • June 16, 2025

Hi ​@Kees 2025, welkom hier. 

Fijn om te zien dat je op gang bent geholpen. Ik wil ook graag weten wat voor borg je hebt betaald en hoe dit is gegaan. Het juiste adres heeft bnh al benoemd, vergeet niet om ook je NAW-gegevens te vermelden en eventueel je klantnummer zodat we weten van wie het komt. 

KPN

Antwoordnummer 10119