Skip to main content
Beantwoord

Hoe werkt het bestellen van een Playstation welkomstcadeau?

• 25 maart 2025
  • 3 reacties
  • 422 keer bekeken

Gisteren van KPN een mail ontvangen met een code om de playstation te bestellen. 

Mail:

"Je hebt bij je KPN bestelling gekozen voor een game console naar keuze als welkomstcadeau. Daar ben je vast blij mee!

Zo krijg je je cadeau:

Ga naar de online webshop. Hier kun je jouw game console gaan uitkiezen. Klik de gewenste game console aan en plaats deze in jouw winkelmandje. Vul bij het afrekenproces jouw unieke code in en ontvang zo jouw vette game console!"

Vervolgens kan ik nergens vinden waar ik deze moet bestellen, en zie ik op de website staan dat Sidekix een voucher stuurt. Oke? Wanneer kan ik deze verwachten? Zit nu over de 14 dagen

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hoi ​@Elf21, ik kan me voorstellen dat je staat te trappelen om jouw PlayStation 5 te bestellen!

Zo werkt het met het welkomstcadeau, zoals de PlayStation, bij een nieuw Thuis abonnement:

Om je welkomstcadeau te ontvangen zijn een paar dingen belangrijk. Je abonnement moet actief zijn. Daarom ontvang je eerst de eerste factuur. Daarna gaan de 14 dagen bedenktijd in. Zo gauw die voorbij zijn, versturen we binnen uiterlijk 3 werkdagen je cadeau. Dat is in dit geval de mail met de vouchercode. Zo gauw je je vouchercode ontvangen hebt kan je die hier invullen en jouw keuze maken.

Daarna wordt het welkomstcadeau verzonden door onze partner. Je ontvangt een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Let op: we sturen 't naar het adres waar je je abonnement op hebt aangevraagd. Dit kan je niet aanpassen.

Bekijk origineel

3 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hoi ​@Elf21, ik kan me voorstellen dat je staat te trappelen om jouw PlayStation 5 te bestellen!

Zo werkt het met het welkomstcadeau, zoals de PlayStation, bij een nieuw Thuis abonnement:

Om je welkomstcadeau te ontvangen zijn een paar dingen belangrijk. Je abonnement moet actief zijn. Daarom ontvang je eerst de eerste factuur. Daarna gaan de 14 dagen bedenktijd in. Zo gauw die voorbij zijn, versturen we binnen uiterlijk 3 werkdagen je cadeau. Dat is in dit geval de mail met de vouchercode. Zo gauw je je vouchercode ontvangen hebt kan je die hier invullen en jouw keuze maken.

Daarna wordt het welkomstcadeau verzonden door onze partner. Je ontvangt een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Let op: we sturen 't naar het adres waar je je abonnement op hebt aangevraagd. Dit kan je niet aanpassen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 31 maart 2025
welkom3 schreef:

Goedemiddag,

Ik heb ook mijn welkomstcadeau mogen uitzoeken, ontving een mail waarin ik mijn keuze mocht aangeven, bestelling gedaan en nu zijn we 6 dagen verder en heb op het bestelnummer na niets meer vernomen. 

Erg vreemd ..

Hoor graag van jullie

Ik heb hem nu ook 6 dagen geleden besteld! Ook verder nog niks meer gehoord, alleen een bevestigingsmail met bestelnummer. Maar in de mail staat dat ze het binnen 2 weken opsturen. Dus ben benieuwd.

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 1 april 2025

Hi, ik zit met hetzelfde. Contact gehad met de leverende partij. Zij gaven aan dat ivm succes de levering langer duurt dan normaal. Ik zou moeten rekenen op 2 weken na de selectie van het cadeau. 

gr 

Reageer