Ik heb een contract afgesloten aan de deur op 11-03 -2022. Omdat er bij ons net glasvezel was aangelegd mocht ik 2 kortingen/actie opties kiezen, ik koos “De eerste 6 maanden € 35 /mnd” en “KPN Superwifi t.w.v. € 199”. En er worden ook geen aansluitingen kosten in rekening gebracht t.w.v 25,00 Euro. Verkoper was super vriendelijk en wij gingen akkoord met dit contract en hebben dit ondertekend
mijn contract:
Je keuze:
Internetsnelheid 100 Mbit/s - € 47,50 /mnd
Jouw korting De eerste 6 maanden € 35 /mnd
KPN televisie 1 ontvanger - € 10,00 /mnd
Korting TV De eerste 6 maanden € 10 /mnd korting
Gekozen korting KPN Superwifi t.w.v. € 199
Interesse KPN Mobiel Nee
Vast bellen Vast Bellen - incl. onbeperkt bellen in NL €11,99 /mnd
Totaal
Eerste 6 maanden € 46,99 /mnd
Na 6 maanden € 69,49 /mnd
Levering
Installatiedatum Binnen 4 tot 8 weken
Huidige provider Ziggo
Opzeggen provider Ik wil gebruik maken van de overstapservice
Voorwaarden
Als je je bedenkt, kun je je bestelling binnen 14 dagen annuleren. Deze
termijn gaat in vanaf het moment dat je je officiële bevestiging hebt
ontvangen per post of e-mail. Het abonnement loopt minimaal 1 jaar.
Er worden GEEN activatiekosten t.w.v. €25,- gerekend omdat ik nu direct de
keuze maak om een 1 jarig KPN Hussel contract aan te gaan.
EN TOEN GING HET MIS!!!
TELEFONISCH AARDIGE MEDEWERKSTER GESPROKEN...ALLES DOORGENOMEN..AKKOORD...
DAARNA KRIJG IK akkoord via de MAIL MET FOUTEN ERIN...MONTEUR ZOU 19 APRIL 2022 TUSSEN 15.00 EN 17.00 UUR KOMEN.. MAAR IS NU OPEENS TUSSEN 8.00 EN 10.00 UUR ( wat dus bij ons niet kon...) ENNN..HET VAST ONBEPERKT BELLEN STAAT ER OPEENS NIET MEER BIJ.
Ik bellen op 13/3 met klantenservice …. Dhr. Plat: “Kan helemaal niets aangesloten worden.. er moet eerst een aansluiting gemaakt worden, dus de monteur gaat sowieso rechtsomkeer als hij bij jullie aan komt en ik kan jullie contract met fouten niet wijzigen, maar kan hem wel cancelen + een nieuwe maken, maar niet meer met jullie aanbieding “ Ik boos en van plan alles te cancelen en beeindig het gesprek.
Maandag 14/3 bel ik opnieuw naar klantenservice:…. dhr Beverloo : “Uitleg over blijkbaar slechte communicatie bij kpn en kpn netwerk enz enz. maarrr Kpn netwerk legt aan tot IN de meterkast en kpn alleen vanuit de aansluiting vanuit de meterkast ( dat is duidelijk) MAARRR “Ik kan de openstaande bestelling niet meer wijzigen..optie is opzeggen… “OFFF je gaat op zoek naar verkoper Berend en vraag je aan hem of hij het contract opnieuw met je afsluit met het scherpe aanbod wat hij alleen mag geven, wij mogen geen 2x korting geven” Ik zeg dan op zoek te gaan naar hem , maar heb hem deze week nergens meer in de buurt gezien….
IK VIND HET ECHT BELACHELIJK DAT JE EEN CONTRACT AFSLUIT EN DAT HET ZO'N ZOOITJE IS BIJ JULLIE IS . IK WIL GEWOON DAT IK KRIJG WAT IK IN EERSTE INSTANTIE AANGEBODEN HEB GEKREGEN.
IK HEB NOG 1 WEEK OM TE ANNULEREN.
MOCHT HET NIET OPGELOST WORDEN ZOALS IK WIL EN WAAR IK GEWOON RECHT OP HEB, DAN CANSEL IK ALLES EN BLIJF IK GEWOON BIJ ZIGGO EN NEEM IK NOOIT MEER IETS VAN KPN. GRAAG HOOR IK VAN JULLIE ZSM EEN OPLOSSING.
HET IS ECHT TE ZOT WOORDEN.