Ik ben het er niet mee eens dat ik een contract heb van 24 maanden voor 58,50 en ondanks inflatiecorrectie dit bedrag niet zomaar verhoogd mag worden omdat ik voor 2 jaar dit bedrag vast heb staan en dit staat ook in mijn contract. Ik zie graag reactie tegemoet middels een telefoongesprek op nummer *******.
Hallo
Je bent middels het contract wat je hebt ondertekend, overeengekomen dat je abonnement jaarlijks op 1 oktober wordt verhoogd.In je contract onder het kopje '’Akkoordverklaring'’ vindt je de betaalwijze. Daar staat het volgende: Het tarief van jouw abonnement of bundel wordt jaarlijks op 1 oktober verhoogd volgens de CBS Consumentenprijsindex over de afgelopen periode 1 juli - 30 juni. Deze verhoging geldt uitsluitend als op dat moment meer dan drie maanden van jouw contractstermijn verstreken zijn. Dus als je abonnement voor 1 juli van dit jaar is ingegaan dan geldt de inflatiecorrectie voor jou.
Het staat ook in de Algemene Voorwaarden :
Artikel 9.1 uit de Algemene Voorwaarden :
-
Als we de tarieven voor mobiele diensten indexeren doen we dit per 1 oktober. De prijsindex berekenen we over de afgelopen periode 1 juli t/m 30 juni. Met mobiele diensten bedoelen we telecommunicatiediensten die geleverd worden over ons mobiele netwerk en die geschikt zijn om buitenshuis of onderweg te gebruiken.
bron : https://www.kpn.com/service/aanpassing-algemene-voorwaarden-januari-2023.htm
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.