Skip to main content
Vraag

Ik blijf herinneringen ontvangen over het terugsturen van apparatuur

• August 6, 2026
  • 3 reacties
  • 23 keer bekeken

Goedemiddag,

ik heb mijn apparatuur al geruime tijd geleden terug gestuurd maar ik blijf herinneringen in de mail krijgen dat ik de apparatuur retour moet sturen. Kan dit opgelost worden?

mvgr

3 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@Dennis_v_W 

Als je onlangs de leenapparatuur van KPN hebt teruggestuurd, heb je voldaan aan je verplichting.
Bewaar het verzendbewijs van PostNL voorlopig even goed!!

De herinneringen die je nu ontvangt stoppen vanzelf, en kun je dus voor nu negeren en wissen uit je mailbox, deze mails worden namelijk geautomatiseerd verstuurt.

Je hoeft je dus voor nu nergens zorgen om te maken, dit gebeurt bij meer klanten die apparatuur terugsturen naar het magazijn van KPN.

• Auteur
  • Topper
  • August 6, 2026

Hoi ​@Michel.uit.Arnhem  bedankt voor je reactie. 
ik heb de apparatuur begin juni al terug gestuurd en heb het verzendbewijs inmiddels niet meer helaas.  

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@Dennis_v_W 

Het is niet zo slim om het verzendbewijs al zo snel weg te gooien, ik adviseer altijd om deze minimaal 6 maanden te bewaren als bewijs dat je het hebt teruggestuurd.

Daarnaast geef ik je het advies om even contact op te nemen met de klantenservice van KPN via 0800-0402, zodat een medewerker een notitie kan achter laten in je klantendossier.
Zeg daarbij dat je de apparatuur al begin juni hebt teruggestuurd, maar dat je nog steeds herinneringen ontvangt.

Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
ik wil een medewerker spreken, en na de tweede vraag internet.