Skip to main content
Beantwoord

Ik ga over 2 maanden verhuizen, wat zijn de mogelijkheden?

• April 8, 2025
  • 2 reacties
  • 61 keer bekeken

Niels Mooij
Nieuwkomer

Beste KPN,

ik ga over 2 maand verhuizen en ik zou graag wat informatie willen hoe dat gaat.

betaal ik gewoon mijn maandelijkse kosten of komen er extra kosten? Is er nog een leuke aanbieding? Hoor graag hoe dit in zijn werk gaat.

met vriendelijke groet,

niels mooij

Beste antwoord door Anonymous

Beste KPN,

ik ga over 2 maand verhuizen en ik zou graag wat informatie willen hoe dat gaat.

betaal ik gewoon mijn maandelijkse kosten of komen er extra kosten? Is er nog een leuke aanbieding? Hoor graag hoe dit in zijn werk gaat.

met vriendelijke groet,

niels mooij

@Niels Mooij , Info hier:

en hier:

Leuke aanbieding: Als je kunt opzeggen en vanaf de verhuisdatum een nieuw contract afsluit, kan je gebruik maken van daarvoor geldende aanbiedingen. Als je een bestaand contract alleen verhuist naar een nieuw adres niet. Bel ze en je om te horen wat er mogelijk is en het te regelen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• Antwoord
  • April 8, 2025

Beste KPN,

met vriendelijke groet,

niels mooij

@Niels Mooij , Info hier:

en hier:

Leuke aanbieding: Als je kunt opzeggen en vanaf de verhuisdatum een nieuw contract afsluit, kan je gebruik maken van daarvoor geldende aanbiedingen. Als je een bestaand contract alleen verhuist naar een nieuw adres niet. Bel ze en je om te horen wat er mogelijk is en het te regelen.

Niels Mooij
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 9, 2025

Okay ik zie dat ik dan wel dubbele kosten krijg. Gezien de overbrugging van het oude naar het nieuwe huis. Ik dacht dat je tijdelijk enkele dagen op 2 adressen wel alles kon krijgen dat is bij de energie ook.

Dan ga ik even nadenken of ik bij KPN blijf. Als het heel makkelijk ging zonder extra kosten was het voor mij een reden om te blijven.

bedankt voor de informatie in elk geval.

groetjes Niels