Skip to main content
Vraag

Ik heb E-Bill.Mobi op mijn factuur staan

• May 8, 2026
  • 6 reacties
  • 21 keer bekeken

Is dat zo ??!! So what ??!! Dan weet iedereen, dat kpn bv cliënten oplicht in naam van e-bill mobi !!!!

<...>

Staat ook in mijn paspoort !!

Waarvan heel grote acte !!!!

============================

Admin: privégegevens verborgen i.v.m. privacy en eigen topic voor je aangemaakt

6 reacties

Forum|alt.badge.img+9
  • Helper
  • May 8, 2026

Ok. Heb bericht gemeld aan de moderators. 😎

Gertjan Woudenberg
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+5

Het is niet zo slim om persoonlijke gegevens en zeker niet je BSN op dit openbare forum te plaatsen. Ik zou dit zo snel mogelijk verwijderen als ik u was. 

i beg you pardon ????!!!!

ik heb een eigen reglement omtrent het verstrekken of delen van gegevens !! u moet naar de staat der nederlanden

gaan, om uw grieven te gaan uiten omtrent het gebruik van allerlei persoonsgegevens !! de staat der nederlandenn heeft dit bedacht !! niet ik !! gaat u anders naar de kantonrechter om zulks af te

gaan dwingen en valt u verder niet lastig !!!!

g.j.a.m. timmermans

duidelijk zo ??!!

Admin: privégegevens verborgen i.v.m. privacy

by the way:: ik ga geen facturale posten betalen, waarvoor ik niets heb afgesloten, zoals u thans factureert !!!! let op !!!! 

ik sluit niet geheel uit, dat een civiel-gerechtelijke procedure bij de kantonrechter zal gaan plaatsvinden wegens verregaande oplichting !!!! u bent dus gewaarschuwd !!!! let op !!!!

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • May 18, 2026

Je bent je er van bewust dat je jouw gegevens nu openbaar op forum plaatst?

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Goedemorgen Gjam. Ik snap dat dit dan vragen oproept. Dat is niet direct een dienst van KPN, wij faciliteren alleen via KPN Pay de betaling. Ik wil je adviseren om dit artikel door te lezen op onze Kennisbank: