Skip to main content
Beantwoord

Ik heb een betalingsregeling getroffen, wanneer worden mijn TV en internet weer gedeblokkeerd?

• February 17, 2026
  • 4 reacties
  • 36 keer bekeken

Hallo, mijn KPN TV en wifi zijn geblokkeerd.

Ik heb inmiddels een betalingsregeling getroffen en de eerste termijn betaald.

Kunt u controleren of de regeling goed in het systeem staat en mijn diensten weer activeren?

Hoe lang duurt het voordat alles weer werkt?

Beste antwoord door Remco van KPN

Kijk dat zijn goede berichten ​@Jessy39 wat fijn dat het dan toch allemaal is goed gekomen. Mocht je toch nog ergens tegen aanlopen laat het dan weten, we helpen graag!

4 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 17, 2026

Beste ​@Jessy39 zie onderstaande link voor aanvullende hulp en info:

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@Jessy39 welkom op de KPN Community! Afgesloten zijn is natuurlijk nooit leuk en ik snap volkomen dat je daar dan duidelijkheid over wil hebben. Ik zie dat Jan je de link naar het artikel op onze kennisbank heeft gestuurd, dank daarvoor.

Als je de eerste betaling per iDEAL hebt voldaan wordt je normaal gesproken binnen 2 uur weer aangesloten. De betalingen worden gedurende dag dan verwerkt, ben je al weer aangesloten?

Mocht dat niet het geval zijn, zou je dan jouw profiel kunnen invullen en mij een seintje geven? Dan kijk ik even mee.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 18, 2026

Het is opgelost bedankt allemaal ☺️

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 19, 2026

Kijk dat zijn goede berichten ​@Jessy39 wat fijn dat het dan toch allemaal is goed gekomen. Mocht je toch nog ergens tegen aanlopen laat het dan weten, we helpen graag!