Skip to main content
Beantwoord

Ik heb een klacht over een medewerker van de klantenservice en de factuur klopt niet!

• August 16, 2025
  • 1 reactie
  • 81 keer bekeken

Aniel NUESINK
Helper
Forum|alt.badge.img

Geachte KPN,

Vanmorgen heb ik driemaal contact opgenomen waarbij de verbinding herhaaldelijk door uw kant werd verbroken.

Ik heb gesproken met uw medewerker Sean/Jean.

Deze medewerker toonde zich onbeschoft en bleek niet in staat de factuur correct te interpreteren.

Op 20 juli heb ik alle extra tv + box en tv + box sound geretourneerd.

Eerder heb ik hierover reeds contact opgenomen, waarbij toezeggingen zijn gedaan voor correctie en verwijdering van de extra tv + box, doch dit is tot op heden niet gerealiseerd. De betreffende medewerker van vanmorgen reageerde op een onprofessionele wijze, ondanks mijn beleefde en respectvolle benadering.

Hierbij dien ik een officiële klacht in tegen uw medewerker en de onjuiste facturatie. Als klant sinds 2008 ben ik de aanhoudende problemen, waaronder wekelijkse storingen en het herhaaldelijk resetten van de modem of het rebooten van het Experia netwerk, meer dan zat.

Wat gaat u ondernemen. 

Een email naar u sturen met bewijs is onmogelijk. 

Heeft u geen email?

Onbeschoft agent hoef ik niet te spreken. 

Ik eis correctie van onjuiste factuur juni, juli, augustus, periode september 2025 en rectificatie contract! 

Mvg

Nuesink 

Beste antwoord door JanD

Beste ​@Aniel NUESINK dit forum is van klanten en voor klanten en geen helpdesk van KPN.

Je kunt het beste een klachtenformulier insturen.

Zie bijgaande link:

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier

Succes.

1 reactie

JanD
Superuser
  • Superuser
  • Antwoord
  • August 16, 2025

Beste ​@Aniel NUESINK dit forum is van klanten en voor klanten en geen helpdesk van KPN.

Je kunt het beste een klachtenformulier insturen.

Zie bijgaande link:

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier

Succes.