Skip to main content
Beantwoord

Ik heb een terugbelafspraak gemaakt maar wordt niet teruggebeld

• April 8, 2026
  • 4 reacties
  • 33 keer bekeken

Ik heb via de chatbot contact gehad i.v.m. een probleem met KPN. De chatbot heeft al 4 keer een belafspraak gemaakt maar ik ben nog steeds niet teruggebeld. Dit loopt al sinds maandag.

Hoe kom ik z.s.m. in contact? Ik zou graag telefonisch met een medewerker willen spreken.

Beste antwoord door Maja van KPN

Welkom op de community ​@Hoe kom ik in contact, hoewel de aanleiding minder leuk is. Nogal onhandig dat je niet gewoon terug wordt gebeld 🙁 Even dubbelcheck: je hebt wel een Nederlands telefoonnummer opgegeven? Ons systeem is niet in staat om buitenlandse nummers te bellen, dus dat zou wellicht een verklaring kunnen zijn. 

Ik zie dat je al op andere manieren bent gewezen om contact met ons te leggen, top! Het is uiteraard ook mogelijk om hier op de community een topic te starten met je vraag, of wellicht vind je al een antwoord op onze uitgebreide kennisbank 😊

4 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • April 8, 2026

Beste ​@Hoe kom ik in contact zie onderstaande link:

https://www.kpn.com/service/ugs?icid=contact:cd=community&campaignid=so:c=merk-community

Succes

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Hoe kom ik in contact 

Welkom op de community van KPN.

Als je niet teruggebeld wordt na het inplannen van een terugbel afspraak, en dit 4 keer achter elkaar gebeurd, is uiteraard heel vervelend en frustrerend.

Ik adviseer je daarom ook om gewoon zelf te bellen met de klantenservice van KPN, dat kan door te bellen met 0800-0402 of 1200 vanaf een KPN mobiele aansluiting.
Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
ik wil een medewerker sprekenen na de tweede vraag de reden waarvoor je belt.

Zelf maak ik nooit gebruik van de terugbel afspraak, omdat ik uit eigen ervaring weet dat er altijd een kans bestaat dat je uiteindelijk niet teruggebeld word.
Gewoon zelf bellen met de klantenservice, is in mijn beleving nog steeds de beste optie.

Thanks! Ga ik zeker doen.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 9, 2026

Welkom op de community ​@Hoe kom ik in contact, hoewel de aanleiding minder leuk is. Nogal onhandig dat je niet gewoon terug wordt gebeld 🙁 Even dubbelcheck: je hebt wel een Nederlands telefoonnummer opgegeven? Ons systeem is niet in staat om buitenlandse nummers te bellen, dus dat zou wellicht een verklaring kunnen zijn. 

Ik zie dat je al op andere manieren bent gewezen om contact met ons te leggen, top! Het is uiteraard ook mogelijk om hier op de community een topic te starten met je vraag, of wellicht vind je al een antwoord op onze uitgebreide kennisbank 😊