Skip to main content
Beantwoord

Ik heb een verhuizing doorgegeven maar nog geen reactie

• April 16, 2025
  • 3 reacties
  • 54 keer bekeken

Beste,

mid februari heb ik een verhuizing doorgegeven bij opzeggen@kpn.com. Mij werd door een collega verteld dat ik mijn naw gegevens + bevestiging van verhuizing door moest geven. Dit heb ik gedaan, maar tot op heden heb ik nog geen reactie gekregen op mails. Ik hoor graag hoe dit verder opgelost kan worden. 

Met vriendelijke groet,

Dennis

Beste antwoord door Noordzee

. Klein detail in deze case is dat er geen KPN aansluiting is op het nieuwe adres en ze dus ook niet kunnen leveren. Dat was misschien handig om te vermelden 😅!

Wij zitten binnen het jaar van het abbonement, vandaar dat het ook zo lastig gaat. 

Hallo ​@Dennis54321 ,

Dat is geen klein detail, maar juist belangrijk om te vermelden. Als KPN op jouw nieuwe adres geen aansluiting kan verzorgen, dan wordt jouw abonnement binnen jouw contractperiode beëindigd zonder boete of kosten.

Mijn advies is om nu snel contact op te nemen met de klantenservice. 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op Facebook en X. Stuur je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Dennis54321 

Welkom op de community van KPN.

Een verhuizing dien je niet door te geven via het e-mailadres wat je vermeld in je topic.
Dit e-mailadres is uitsluitend bedoeld om bepaalde documenten toe te sturen (als daar om gevraagd wordt) bij een volledige beëindiging van het abonnement.
En bij jouw gaat het niet om een beëindiging, maar om een verhuizing.
Vandaar dat je ook geen reactie terug krijgt.

Om een verhuizing door te geven, is er een speciale pagina op de website van KPN.
Dus geef je verhuizing opnieuw door, via de speciale verhuispagina op de website, klik op de volgende link en je komt direct uit op deze pagina: Verhuizing doorgeven
Klik op deze pagina vervolgens op de gele of blauwe button met “internet verhuizen”.

Je krijgt na het invullen van de online verhuisformulier een bevestiging in je mailbox.
Je hiermee geholpen te hebben, wens ik je alvast een goede verhuizing toe naar je nieuwe woning!!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 17, 2025

Dankjewel voor je reactie Michel. Klein detail in deze case is dat er geen KPN aansluiting is op het nieuwe adres en ze dus ook niet kunnen leveren. Dat was misschien handig om te vermelden 😅!

Wij zitten binnen het jaar van het abbonement, vandaar dat het ook zo lastig gaat. Ik hoor graag als je daar ook ervaring mee hebt.

Nogmaals bedankt!

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • April 17, 2025

. Klein detail in deze case is dat er geen KPN aansluiting is op het nieuwe adres en ze dus ook niet kunnen leveren. Dat was misschien handig om te vermelden 😅!

Wij zitten binnen het jaar van het abbonement, vandaar dat het ook zo lastig gaat. 

Hallo ​@Dennis54321 ,

Dat is geen klein detail, maar juist belangrijk om te vermelden. Als KPN op jouw nieuwe adres geen aansluiting kan verzorgen, dan wordt jouw abonnement binnen jouw contractperiode beëindigd zonder boete of kosten.

Mijn advies is om nu snel contact op te nemen met de klantenservice. 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op Facebook en X. Stuur je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier: