Skip to main content
Vraag

Ik heb het WK hoesje besteld, maar nog niets ontvangen

• June 15, 2026
  • 9 reacties
  • 132 keer bekeken

Ik heb enige tijd geleden met de actie het WK hoesje besteld. Deze is afgeschreven, maar ik heb geen bevestigingen ontvangen en het hoesje ook niet. Wat is er mis gegaan?

9 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 15, 2026

Hallo ​@Rootje_dbo ,

Dit kan wel veertien dagen duren. De actie was heel populair. Even geduld nog. 

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Rootje_dbo, welkom op de community. De vraag is inderdaad wanneer je het besteld hebt. Als het binnen die 14 dagen was die Noordzee al noemt hoeft er nog niets mis te gaan. Welke datum heb je 'm precies besteld?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 15, 2026

Hoi ​@Rootje_dbo, welkom op de community. De vraag is inderdaad wanneer je het besteld hebt. Als het binnen die 14 dagen was die Noordzee al noemt hoeft er nog niets mis te gaan. Welke datum heb je 'm precies besteld?

Dan had hij al binnen moeten zijn, ook geen bevestiging via mail gehad, niet aangemeld bij PostNL en al wel meteen afgeschreven. Telefonisch komen ze er ook niet achter en verwijzen ze mij door naar deze topic. Erg vreemd allemaal, WK is al lang begonnen. 

Jasper van KPN
Moderator

Dan moeten we even kijken of we er meer over kunnen zien. Zou je jouw profiel volledig in kunnen vullen ​@Rootje_dbo, en een seintje geven als je dat gedaan hebt? Dan kunnen we navraag voor je doen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 15, 2026

Dan moeten we even kijken of we er meer over kunnen zien. Zou je jouw profiel volledig in kunnen vullen ​@Rootje_dbo, en een seintje geven als je dat gedaan hebt? Dan kunnen we navraag voor je doen.

Gedaan!

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Dankjewel ​@Rootje_dbo, we hebben navraag voor je uitgezet over hoe het ervoor staat met jouw hoesje. Zo gauw we terugkoppeling hebben, dan laten we het je weten!

De Klump
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • June 15, 2026

Ik heb besteld op 5-6-2026 en ook nog niets ontvangen. 14 dagen duurt nog wel even, dus ik heb nog hoop. Nog net wel op tijd voor de 2e wedstrijd van Oranje als het goed is. Hopelijk gaat het goed komen. Ik wacht (on)geduldig af.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Je krijgt 'm zo snel mogelijk ​@De Klump! Als je toch verdere of specifieke vragen hebt, maak dan gerust een eigen topic aan. Dan helpen we je daar verder.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Ook nog even voor jou ​@De Klump. Ik las toevallig vanochtend dat er in korte tijd ontzettend veel hoesjes besteld zijn. Geen verrassing natuurlijk. Goed om te weten: de verwachting is dat de hoesjes deze week geleverd worden! Dus houd je brievenbus goed in de gaten :)