Skip to main content

Ik heb mijn Black Friday cadeaubon nog niet ontvangen

• 27 January 2025
  • 8 reacties
  • 36 keer bekeken

Geachte meneer / mevrouw  

Vorige jaar heb ik een super vriendelijke collega van u gesproken.

Die kwam met een super aanbieding €300 en 2 internet versterkers + jaar lang 50% korting.

Maar tot heden heb ik dr €300 nog niet ontvangen 

Wanneer kan ik dit ontvangen ?

Met vriendelijke groet 

8 reacties

• 2110 reacties
  • 27 januari 2025

Heb je hier een bevestiging van per mail? Kun je die hier laten zien?

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 27 januari 2025

Nee heb even gekeken maar staat niet in de mail. Deze persoon zij ook dat dit er nooit bij staat.

Heb collega net via telefoon gesproken en die gaf me aan even te mailen naar partner@kpn.com omdat het via een partner gegaan is.

Alleen krijg ik nu een vreemd gevoel dat dit gelogen is om mij binnen te halen en daar ben ik zeker niet van gediend want werd door meer gebeld met voor nu dan leukere aanbiedingen dan alleen 50% korting maandelijks en 2 wifi versterkers.

• 2110 reacties
  • 27 januari 2025
Tanika schreef:

Alleen krijg ik nu een vreemd gevoel dat dit gelogen is om mij binnen te halen ...

Dat denk ik ook. Was het een verkoper aan de deur? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 27 januari 2025

nee via telefoon was dit heb zelfs iemand als getuigen die alles gehoord heb wat ik zou krijgen.

• 2110 reacties
  • 27 januari 2025

Ga er maar vanuit dat er niets meer van terecht komt…

Heb je die 50 % korting en die versterkers wel gekregen? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 27 januari 2025

ja die 50% heb ik wel gekregen.

Wauw als ik dat wist had ik een andere leuke aanbieding gepakt .. er waren rond die tijd veel meer leukere dan die ik dan nu heb.

ben er niet blij mee 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hallo ​@Tanika, gaat het hierbij om een cadeaubon die bij het aanbod zou horen? Kun je iets meer verduidelijking geven over de exacte aanbieding die jou gedaan is? Rond welke periode heb je het abonnement afgesloten? Was dat rond Black Friday? 

Ik lees ook dat je een e-mailadres gekregen hebt om verder te communiceren over de gedane aanbieding. Heb je toevallig al een bericht gestuurd en reactie gekregen? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 28 januari 2025

Hoii hoii ,

Het was een cash back actie zou dus 300euro cadeau krijgen.

Dit was idd rond de black friday !

Ik moest die 300euro aanvragen zeiden ze en dan krijg ik deze 4 a 6 weken na aanvraag.

Dit hebben ze nooit gemeld dat ik dit moest aanvragen.

Reageer