Skip to main content
Beantwoord

Ik heb onterecht betaald voor extra TV ontvangers

• May 6, 2026
  • 3 reacties
  • 50 keer bekeken

Goede middag,

vorig jaar heb ik mijn kpn abbo overgezet op mijn naam nadat, mijn man overleed. Toen in de winkel zijn de extra tv ontvangers er vanaf gehaald. Nu zag ik dat ik nogsteeds betaal voor de ontvangers. Zijn nu van mijn contract afgehaald. Alleen heb ik daar wel voor betaald.

nu gaven ze aan, aan de telefoon ze kunnen het niet crediteren. Alleen de persoon die dit niet goed gedaan heeft. Alleen die werkt er niet meer.

Hoe kan dit nu worden opgelost?

Mvg,

Ineke

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi ​@Inekewvs .

Allereerst gecondoleerd met het verlies van je man. Dat is al een moeilijke periode op zichzelf, en dan is het extra vervelend als je achteraf ook nog tegen dit soort administratieve problemen aanloopt.

Ik begrijp uit je bericht dat de extra tv-ontvangers destijds in de winkel verwijderd zouden worden, maar dat de kosten daarna toch zijn blijven doorlopen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Zou je kunnen aangeven hoe lang deze kosten ongeveer zijn blijven doorlopen en om welk totaalbedrag het ongeveer gaat? Dan krijgen we een beter beeld van de situatie. Soms helpt het ook als je aangeeft wanneer de contractovername precies heeft plaatsgevonden.

Zou je ook je profiel kunnen invullen en mij, als je dat gedaan hebt, hier een seintje geven? Dan kijk ik graag even mee. 

We vinden hier vast een passende oplossing voor.

3 reacties

• May 6, 2026

Beste ​@Inekewvs via een online klachtenformulier, zie onderstaande link:

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier

Succes

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 8, 2026

Hoi ​@Inekewvs .

Allereerst gecondoleerd met het verlies van je man. Dat is al een moeilijke periode op zichzelf, en dan is het extra vervelend als je achteraf ook nog tegen dit soort administratieve problemen aanloopt.

Ik begrijp uit je bericht dat de extra tv-ontvangers destijds in de winkel verwijderd zouden worden, maar dat de kosten daarna toch zijn blijven doorlopen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Zou je kunnen aangeven hoe lang deze kosten ongeveer zijn blijven doorlopen en om welk totaalbedrag het ongeveer gaat? Dan krijgen we een beter beeld van de situatie. Soms helpt het ook als je aangeeft wanneer de contractovername precies heeft plaatsgevonden.

Zou je ook je profiel kunnen invullen en mij, als je dat gedaan hebt, hier een seintje geven? Dan kijk ik graag even mee. 

We vinden hier vast een passende oplossing voor.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 9, 2026

Hoi Erwin,

Dank je wel voor je reactie.

In maart 2025 is alles over gegaan naar mijn naam.

In mijn terug gekeken facturen zie ik dat ik van af maart 2025 al betaal voor 2 ontvangers maar heb er 1.

Vanaf afgelopen maart 2026 ben ik voor 3 extra ontvangers gaan betalen.

Als ik alles bij elkaar optel kom ik op een bedrag van €125 uit wat ik teveel betaald heb.

Hoor graag hoe we dit kunnen oplossen.

Het profiel heb ik zover ik kan ingevuld.

Met vriendelijke groet,

Ineke Willers