Skip to main content
Beantwoord

Ik heb twee facturen ontvangen . Wat gaat hier mis?

• January 14, 2026
  • 2 reacties
  • 19 keer bekeken

Ik heb twee klantnummers en twee facturen gekregen voor wat op de factuur als een product staat. Het is ook twee keer afgeschreven, wel iets andere bedragen. Ik begrijp er niets van en in mijnkpn vind ik ook maar 1 factuur terug. Het leek eerst een extreem hoge factuur voor mobiel maar dat is niet de omschrijving. Ik vind het heel erg vervelend dat het heel moeilijk is om contactgegevens te vinden. Ergens lijkt er iets niet goed te gaan.

Beste antwoord door Alex van KPN

HI ​@EllesK, fijn om te zien dat JanD jou op gang heeft geholpen. Als toevoeging hierop, je kunt ook een terugbelafspraak maken. Hier ook de rechtstreeks link naar X en Facebook.

Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij.

2 reacties

JanD
Superuser
  • January 14, 2026

Beste ​@EllesK even met de helpdesk van KPN contact opnemen via 0800 0402, Facebook, X of Instagram.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 16, 2026

HI ​@EllesK, fijn om te zien dat JanD jou op gang heeft geholpen. Als toevoeging hierop, je kunt ook een terugbelafspraak maken. Hier ook de rechtstreeks link naar X en Facebook.

Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij.

Â