Skip to main content
Beantwoord

Ik kan de Soundbox niet bestellen als vaste klant, waarom niet?

• May 23, 2025
  • 3 reacties
  • 66 keer bekeken

Heb al jaren een abonnement bij kpn krijg te horen dat ik geen soundbar kan bestellen omdat kpn zelf mijn contract verlengd heeft.

Vind dit echt schofterig al een paar keer gebeld dat WiFi vaak weg valt krijg geen nieuwe router.

Krijg als antwoord ik kan niks doen voor u. Ik hoop dat dit opgelost wordt. Anders geen klant meer. 

Gr Sandra van Vliet

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@RiesSan, de Soundbox is op dit moment enkel mogelijk als je inderdaad buiten de contractsperiode van het huidige abonnement zit. Het contract openbreken dat gaat helaas niet. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• May 23, 2025

KPN verlengd niets. Jij hebt je contract verlengd. 

En het is altijd al zo geweest dat bestaande klanten niet zomaar de nieuwe tv ontvanger kregen. Toen KPN de eerste tv ontvanger met Bluetooth afstandsbediening introduceerde, toen kregen bestaande klanten ook het deksel op de neus. Die was alleen voor nieuwe klanten. Bestaande klanten kregen hem niet.

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • May 23, 2025

Beste ​@RiesSan maak voor je internetproblemen s.v.p. een nieuw eigen topic aan, zo gaan zaken niet door elkaart lopen.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@RiesSan, de Soundbox is op dit moment enkel mogelijk als je inderdaad buiten de contractsperiode van het huidige abonnement zit. Het contract openbreken dat gaat helaas niet.