Skip to main content
Vraag

Ik krijg al jaren een factuur van Spotify Family, maar ik gebruik het helemaal niet

• July 13, 2026
  • 2 reacties
  • 17 keer bekeken

Hey kpn ik hoop dat jullie mij kunnen helpen ik krijg al jaren lang een facatuur van spotify family ik gebruik dst niet is en heb meerdere malen geprobeert het stop te zetten kunnen jullie er naar kijken en het alsjeblieft cancelen anders moet ik me abbonement van me mobiel opzeggen en dan nieuwe aanvragen wat onnodig is maar enige opslosing van mij kant want elke maand moet ik betalen

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 13, 2026

Hallo ​@Zerosugar ,

Spotify Premium of Family wisselen of opzeggen

Spotify Premium of Family kun je wisselen en opzeggen in MijnKPN. Volg hiervoor de volgende stappen:

1. Log in op MijnKPN met je KPN account.
  2. Ga naar >Producten en kies je Thuis of Mobiel product.
  3. Klik op Wijzig uw pakket en/of extra opties.
  4. Verwijder onder Internet het vinkje bij de Spotify variant die je wilt opzeggen. Wil je wisselen? Vink dan vervolgens de andere aan. Rechts in beeld zie je het nieuwe maandbedrag.
  5. Klik op de knop ‘Volgende’ Plaats een vinkje als je akkoord bent en klik op de knop Plaats bestelling. 

Let op! Het kan tot een maand duren tot het abonnement omgezet wordt van Spotify Premium of Family naar Spotify Free.

Met Spotify Free hoor je reclame tussen sommige muzieknummers, je afspeellijsten blijven behouden.

bron: 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 13, 2026

Het probleem is dat het op me mobiele pakket facaturen staat maar in de app staat nergens dat ik een spotify abonnement heb ik kan er 1 toevoegen maar dat is niet logich want betaal er al voor heel vreemd